Je geweten zuiveren?

ano260124

Gedeactiveerd account
Kun je al weken niet kan slapen van het schuldgevoel?

Je worstelt met de wetenschap dat je al die briljante muzikanten hebt bestolen met die walgelijke mp3-tjes van je?

Maar weet je? Er is een oplossing!

Redding, bevrijding, GLORIA!!!

Check: http://www.sendthemback.org/

:confused:

eeh?? waarom? een beetje de :engel: uithangen? Je mag aan de muziekindustrie laten zien hoeveel MP3tjes je hebt zodat zij makkelijker de hoogte van de boete kunnen bepalen of zo? :smeris:

jaja, email bombardementje.... Dat kan misschien wel wat makkelijker, maar hijs goe.:)

Wat een onzin, zeg!

Ik vind het juist heel handig om muziek te downloaden.
Zo kun je tenminste nog muziek krijgen die niet meer verkrijgbaar is.

Ik download zelf meestal muziek om te luisteren of een nummer wel leuk is.
Als dat het geval is, bestel ik het album of vinyltje via internet of ren ik gewoon naar de platenboer.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Wat een onzin, zeg!

Ik vind het juist heel handig om muziek te downloaden.
Zo kun je tenminste nog muziek krijgen die niet meer verkrijgbaar is.

Ik download zelf meestal muziek om te luisteren of een nummer wel leuk is.
Als dat het geval is, bestel ik het album of vinyltje via internet of ren ik gewoon naar de platenboer.
zal'k 't nu aan jou proberen uit te leggen. HET IS EEN JOKE.... lees de post van koediman ff

SendThemBack.org™ and Send Them Back™ are trademarks of Parents and Their Kids against Stealing™. Parents and Their Kids against Stealing™ is a trademark of Parents and Their Kids against Stealing™.

:D :D :W

Een hex dump uitprinten en dat opsturen.
Briljant!

Origineel geplaatst door fuse
Een hex dump uitprinten en dat opsturen.
Briljant!

ja, LOL, dat wel !!

Alleen gefikt ceedeetje opsturen.......
Er passen maar 200 mp3's op 'n ceedeetje, weet iemand waar de spindels in de aanbieding zijn ?? :duivels:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
zal'k 't nu aan jou proberen uit te leggen. HET IS EEN JOKE.... lees de post van koediman ff

Ach man, bijdehand! Laat mij nou ook weer es een post plaatsen!:frons:
Je snapte hem zelf ook niet eens...

Origineel geplaatst door gemmetje
ja, LOL, dat wel !!

Alleen gefikt ceedeetje opsturen.......
Er passen maar 200 mp3's op 'n ceedeetje, weet iemand waar de spindels in de aanbieding zijn ?? :duivels:

Ja, bij www.ikmoestpoepenmaarhaaldehetnetniet.nl webshop.

Veel voor weinagh!

Als ik alles moet gaan terug sturen wat ik heb, dan zijn we nog wel ff bezig 8)

Joost

Ik wil maar één ding zeggen hierover: als je zoals ik mensen kent die werkten bij een platenmaatschappij en door het illegaal "sharen" van muziek ontslaan zijn, dan piep je wel anders.

Dus denk nog eens na voor je iets download en wees daarna verstandig en koop de CD.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ik wil maar één ding zeggen hierover: als je zoals ik mensen kent die werkten bij een platenmaatschappij en door het illegaal "sharen" van muziek ontslaan zijn, dan piep je wel anders.

Dus denk nog eens na voor je iets download en wees daarna verstandig en koop de CD.

Dat komt door t illegale sharen? Zo ook de rest van nederland die ontslagen is? Wat een onzin... laten ze de schuld maar bij zichzelf zoeken. Wat goed is verkoopt zichzelf wel.. Maar verder is dit totaal offtopic... :Z

Back