T.Raumschmiere

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jaxxon

\\\Rock Hard & Prosper///
Ik hoorde gisteren een nummer van T.Raumschmiere op StuBru klonk wel vet. Volgens mij heette het Monster Truck Driver. Kent iemand dit nummer?

Ik ken hem ook van Lowlands, met volle overgave draaiend aan zijn knoppen en af en toe met zijn controller op tafel gaan staan/liggen. Ik kon er wel van genieten, helaas een vriend van me niet dus gingen we weer verder
:(

Aahh dan hou ik daar in het vervolg rekening mee

electronation = bout:D

Beetje kort door de bocht misschien? Maar ja ieder zijn mening, ik ken het zelf niet...

maar ik vond het maar t*ring herrie

Kan ik me iets bij voorstellen, anderen zullen het weer slap vinden ofzo:)

Pasgeleden het hele album van T.raumschmiere doorgeluisterd, en mijn conclusie was: Rotzooi. Die track monstertruckdriver hebben we al eens hier op de chat besproken. Het was ons een raadsel waarom zo'n matig en saai nummer een hit werd. In het genre zijn stapels, maar dan ook stapels betere nummers te krijgen dan dat. Raumschmiere is gewoon een hype, en al wie er in trapt, koopt een kat in de zak.

Volgens mij valt die hit wel mee. Ik had ook niet door dat het een hype is. Zo bekend is het toch ook niet? Ik zal er nog eens een keer naar luisteren, ik heb hem ook alleen maar op de radio gehoord.
Volgens mij vond ik de beat wel ok. Misschien niet zoveel variatie maar daar zijn wel meer voorbeelden van...
Het had gewoon iets... Maar ja het blijft natuurlijk subjectief, zoals zo mooi gezegd door C-Code ieder zijn meuk!!!

Rock hard & prosper

J.

Origineel geplaatst door sander
Geen idee, maar alles wat met electronation te maken heeft is bij voorbaat bout.

30-11-2002 Legowelt, Orgue Electronique, DJ TLR, Schmerzlabor, @ Electronation, Amuse, Amsterdam, NL
18-01-03 Bangkok Impact, DJ TLR +more, Melkweg, Amsterdam, NL @ Electronation

Erm, sander.......
;-)

Ik moet volgende week zaterdag draaien met Electronation DJ Dion. :)

Inderdaad T.Raumschmiere is overgewaardeerde OOR rotzooi. Voor wie het nog niet begrijpt...bij OOR en de radio werken mensen met beperkte geestelijke vermogens. Als die zeggen dat iets GOED is dan hoeft het ook daadwerkelijk niet zo te zijn.

T.Raumschmiere is ook de vriend van Miss Kitten dus dat beloofd zowiezo al niet veel goeds.

Hij had een goed nummer op Sender records vorig jaar ofzo, ik was toen nog in de veronderstelling dat al zijn nummers zo klonken (errr alles op Sender klinkt als iets op Sender Records, minimale Berlijnse cocktail techno)...maar dat was helaas niet zo. Hetzelfde gold voor Jake Farley die een hele mooie plaat op Sender had...maar die bleek uiteindelijk ook een electrocash t.raumschmiere achtig iets te zijn. Maar gelukkig kent geen hond Sender records dus dat kan mooi in de vergetelheid geraken...

Kijk, je verwacht toch ook niet dat Mauirzio of Pole uiteindelijk met een of andere electroclash plaat komt!??

Nou, ik heb een paar weken terug de nieuwe Plastikman maxi gekocht, en die was toch heel sterk door Kassen beinvloed viel mij op. :D :P

Ik had onlangs een Lektrokute picture disc gekocht. Stond ook The Hacker op en een nummer van T.Raumschmiere met Miss Kittin. Ik vind het best een gaaf nummer, hoewel de bass er wel op een carnavaleske manier in valt, if u know what I mean.

Een maatje van me die vond het echter fantastisch, zonder te weten wat het was. Dus geen hype.

Origineel geplaatst door sander
Geen idee, maar alles wat met electronation te maken heeft is bij voorbaat bout.

??? leg me eens uit waarom je dat vind.
Tot nu toe heb ik goede ervaringen met electronation.

Origineel geplaatst door Kassen
30-11-2002 Legowelt, Orgue Electronique, DJ TLR, Schmerzlabor, @ Electronation, Amuse, Amsterdam, NL
18-01-03 Bangkok Impact, DJ TLR +more, Melkweg, Amsterdam, NL @ Electronation

Erm, sander.......
;-)

ja, helaas wel ja. Ik zal er zeker ook niet wezen. Maar het zal wel om de centen gaan :).

Hee maar 18-1??? is dat niet 28-2? Wel volgens GB site. Alleen wordt daar het woord electronation niet vermeld.

sander, ik had die data gewoon ge-copy-paste van g.d. zou fout kunnen zijn, maar het ging mij meer om het idee, niet de exacte data. anyway, centen is een ding, maar de organisatie was ook o.k.. prima instalatie, goeie engineer, geen gezeik... het is ook niet mijn publiek, maar als lokatie kan het heel veel slechter.

kratarknathrak, ik hoorde geruchten dat hij plots de clash kant op was gegaan, zelf nog geen noot gehoord maar jamie zei het en die is ook canadees dus ik dacht dat hij het wel zou weten. met dat stropdasje altijd had je dat natuurlijk kunnen verwachten.

Mjah, maar van iemand als Richie Hawtin verwacht ik dan wel iets leuks, inplaats van rotzooi als T.Raumschmiere of de gemiddelde zooi op International DJ gigolo (hoewel die af en toe ook wel een goeie hebben: Terence Fixmer!). Maar goed, Hawtin heeft natuurlijk meer dingen gedaan. Van de industriele techno van de latere Cybersonik, tot atmosferische Detroit-spul, en zijn minimale plastikman dingetjes. Hoewel hij, als hij zich nu pas bezig houdt met electroclash, toch wel een gevalletje "To late for the trend" is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back