ok! genoeg afgezeken!
T.raumschmiere's CD 'radio black out' staat vol superdikkevettepumpy electro. vooral vet ja!
toegegeven, het melodietje van monstertruckdriver is behoorlijk cheesy, maar tracks als 'it s not over' (die met Miss Kitten) vind ik super.
heb m 2maal live gezien. 1e keer sonnemondsterne in duitsland, 2e keer electronation in utrecht. hij s de beste live act die k in jaren gezien heb. vergeleken met zn live set zijn zijn platen braaf en gelikt... de zaal/tent was telkens een gekkenhuis! als dan Miss Kitten nog is komt mee brullen (sonnemondsterne) is het helemaal compleet. en het publiek gaat er helemaal los. en nee dat zijn niet zo'n opgedirkte 'electroclashers'.
heb je m trouwens een keertje gezien? wel, tis justin timberlake niet hoor. de man lijkt zo weggesleept uit een kraakpand en hij staat nog het meeste uit zn dak te gaan tijdens zn sets. op de tafel springen, zn oxygen8 door de zaal zwieren etc... power! dit is geen MTV typetje. check it:
http://www.dance-guide.com/index.php?menu_id=6&picture_set_id=2240
kan je t m kwalijk nemen dat zijn plaat ineens opgepikt wordt door commerciële radiozenders en MTV? nee toch. ik hoorde laatst monstertruck driver ergens tussenin tiesto en ferry corsten... totaal misplaatst natuurlijk, maar kan hij eraan doen dat nederlandse radio's alles op een hoopje gooien wat enigzins 'hot' is? (heb een hekel aan tiesto en co btw...)
zn huidige label is zn eigen Shitkatapult. hij zat eerder bij Hefty, Kompakt, Mute, Novamute, Sender.
zn vriendin is NIET miss kitten, hij s getrouwd en vader...
ik ben import uit belgië, die discussie over electronation gaat aan mij voorbij

T.RAUMSCHMIERE