Speelkwartier

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bsp

Gedeactiveerd account
Ik zat wat te spelen/experimenteren/zoekennaar met edits, plugins en wat sampeltjes.
Meteen maar even een bekend sampletje er over gejast. :D

Ik zou hem eigenlijk beter uit moeten werken en netjes moeten masteren, maar niet zo'n zin in.

Attachments

• Juf-Ank-Dag_18-03-16.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 78
Laatst gewijzigd:
Ik kan er niets zinnigs over zeggen want dit is echt heel ver buiten mijn muzikale comfort zone. Ik weet ook niet hoe hardcore zou moeten klinken anno 2018, dus kan er productietechnisch ook niets zinnigs over melden. In ieder geval veel succes gewenst met je muzikale avonturen en welkom hier op SF! Er zitten nog wel wat hardcore fans hier die ongetwijfeld meer inhoudelijke kritiek op je nummer zullen (en kunnen) geven.

Er valt ook niets zinnigs over melden over de productietechniek. Ik heb het letterlijk vlug maar wat in elkaar geflanst vanuit wat testjes t.b.v. geluidsvervorming. Hier zit geen enkele serieuze ambitie in. Anders had ik wel meer tijd in de compositie gestoken dan een kwartiertje. Was gewoon wat voor de fun. 8o)

Sterker nog. Hardcore is mijn core ook niet. "Gewone" muziek met instrumenten is mijn core.
7vqlqp5ks.png

Mocht iemand het wel een geinige start vinden en er inspiratie in vinden om er meer mee te doen, roep gerust.

Laatst gewijzigd:
Ja dat krijg je als je een stukje zang met lichtelijk gefrusteerd ondertoon op een opgefokte beat zet. Ik vond het wel lachen. :D

Lied was het doel niet. Zoeken van tonen en effecten wel.
Als iemand en toon of effect leuk vind zou ik graag horen welke en waarom.

Attachments

• Ank van de duivel_18-03-19.mp3
    862,1 KB · Bekeken: 106
Ik kan er wel om lachen :okdan:

Oe, dat is een leuk idee voor de videoclip. :halleluja

Bericht door een moderator:
Wegens meerdere overtredingen van de huisregels wordt deze draad gesloten en mag bsp een tijdje op vakantie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back