Sankt Pauli - Crush This Wrong

Sankt Pauli

Stamgast
Hallo allemaal,

weer een track gemaakt. Heel anders dan de vorige. Heb zelf wel het gevoel dat er wat meer van te maken is dan het nu is, maar misschien denken jullie er anders over. Het einde is weer behoorlijk abrupt. Het blijft toch moeilijk er een gepast einde aan te breien. :P

Anyway, ik hoop dat ie in de smaak valt :luv:

Attachments

• Crush This Wrong.mp3
    8,1 MB · Bekeken: 79
Reeds zeer mooi ! Heb je zelf ingezongen ? Mooie stem. Een tikkeltje té commercieel naar mijn zin, maar dat is niet erg, want deze was knap. De lengte zou ik houden, anders wordt ie té lang voor op de radio. Veel succes ! :)

De vocalen komen weer van Allihoopa. Het waren twee aparte die ik als een soort duet heb samengevoegd. De stemmen gaan wel goed samen vind ik.

Ik heb inderdaad geprobeerd het geheel een top 40-achtige sound mee te geven :)

Op mijn laptop speakers hoor ik bijna geen laag. Mist het wat in het mid laag? Verder klinkt het goed!

Op mijn laptop speakers hoor ik bijna geen laag. Mist het wat in het mid laag? Verder klinkt het goed!

Zou kunnen hoor, bij het mixen zit ik er nooit zo diep in. Probeer er wel voor te zorgen dat de tracks elkaar niet teveel in de weg zitten, maar heel gericht doe ik dat niet. :)

Back