Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door krz
De PC, ik ga met emkedouwe mee.![]()

is niet helemaal waar de vraag was niet: wat is het beste apparaat, maar wat is voor JOUW het beste apparaat.Origineel geplaatst door fuse
Eigenlijk is dit een beetje onzin hoor. Als een apparaat zaligmakend zou zijn. Meer is beter.
Weet nog dat het duitse blad keyboards een soortgelijke vraag gesteld heeft en ze tot de conclusie kwamen dat meersporen recording toch wel een van de meest invloedrijke apparaten geweest is. Toch best wel wijs vond ik.
En de PC is te voor de hand liggend. (er zijn overigen nog steeds Apples,Atari's en commedore's etc hoor)
En volgens mij is elk apparaat in je setup speciaal omdat het bij een combinatie hoort waarmee jij je ding kan doen. En om er dan eentje uit te pikken is volgens mij hetzelfde als een moeder van veel kinderen te vragen welk kind haar favoriet is.
Origineel geplaatst door fuse
En de PC is te voor de hand liggend. (er zijn overigen nog steeds Apples,Atari's en commedore's etc hoor)
De EMU IIIXP , omdat hij een mooi warm geluid heeft en prima filters.

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik vind de Stylofoon wel HET apparaat van de eeuw.. Die boterzachte toetsaanslag! hmmmm...
Arv