S s.weeda Nieuwkomer Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 20 Locatie amsterdam 23 november 2003 #1 Lieden, Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de arpeggio van mijn juno 60 te sync-en met behulp van mijn cv/gate outout op mijn syntechno... Alvast bedankt
Lieden, Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de arpeggio van mijn juno 60 te sync-en met behulp van mijn cv/gate outout op mijn syntechno... Alvast bedankt
sander _ Lid sinds 17 juli 2001 Berichten 8.417 Locatie Alphen a/d Rijn 23 november 2003 #2 Kan hoor, geen probleem. Elke keer als je een midinoot stuurt wordt er een gate signaal naar de Juno arp gestuurd. De CV gebruik je dus niet.
Kan hoor, geen probleem. Elke keer als je een midinoot stuurt wordt er een gate signaal naar de Juno arp gestuurd. De CV gebruik je dus niet.
jes303 DIY brain mods Lid sinds 30 augustus 2002 Berichten 803 Locatie Transistorbasstraat 303 23 november 2003 #3 cool dat ga ik ook eens proberen... moet de syntecno gate nog in een bepaalde modus staan?