Tom 32
Gepokt en gemazeld
Het is allemaal wat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het hele pakket. Zelfs nu de rolstoel. Ff zonder gekheid, vond het wel een opzwepende sound. Mooie herinneringen aan. Maar ook aan Kate Bush, of stevie nicks. Ik dwaal af geloof ik… tijd voor m’n pilletjeFan van haar stem of van haar..euhm of beiden.![]()

Die bestaat toch al sinds 2004... maar nu dus ook in het zwart, naast de zilverkleurige behuizing.Deze keer een mic van Der Uli.
Gold-Sputtered Large-Diaphragm Studio Condenser Microphone.
Adviesprijs $99, bij der thomann €77
Of je dat serieus kan nemen ligt heel erg aan de verificatie die ze toepassen. Ik krijg op dergelijke sites domweg de vraag 'werk je hier?'. Als dat alles is wat nodig is een negatieve review te geven denk ik eerder dat zo'n score ligt aan anti-Behringer hype op socials dan dat echte medewerkers die hebben uitgedeeld.Op Glassdoor (het Trustpilot van bedrijven, met o.a. reviews van geverifieerde medewerkers) is slechts 6% van de Behringer-medewerkers te spreken over het gedrag van hun eigen CEO (bron).
Beetje empathie met de loonslaven op kantoordag aubWel grappig eigenlijk dat mensen die niks met Behringer te maken willen hebben, hele dagen vullen met gal spugen ove alle nadelen van Behringer.
Fair enough, die bron zegt helemaal niks. Het blijft OSINT en die kan gemanipuleerd worden (door zowel voor- als tegenstanders). Uli heeft er in ieder geval sterk belang bij dat het beeld positief blijft, dus zal aan damage control doen waar nodig. Sowieso beter om naar Music Tribe in het algemeen te kijken dan naar Behringer (ook op Glassdoor). Ik vind die stakingen uit 2017 en 2023 meer zeggen, want in China ga je echt niet zomaar staken.Ik betwijfel of de gemiddelde Music Tribe sweatshop Chinees überhaupt op Glassdoor kan komen, laat staan dat 'ie er een account heeft en kritische reviews durft achter te laten.
-edit- Die link gaat naar de Engelse Glassdoor en bevat welgeteld 33 reviews over de afgelopen 15 jaar ofzo, waarvan het merendeel anoniem en uit 2013-2014. Dat zegt dus helemaal niets.
Ontwikkelaars van softsynths doen niet anders, maar daar hoor ik zelden iemand over.Ik stoor mij vooral aan de strategie van Behringer om andermans werk te kopiëren, want daarmee profiteren ze van de investeringen, innovatie en risicobereidheid van andere ondernemers, voor eigen gewin.
Ontwikkelaars van softsynths doen niet anders, maar daar hoor ik zelden iemand over.
En laten we nu niet doen dat die arme Roger Linn of Mu-tron etc. nu op apegapen liggen omdat hun deceniaoude apparaat (waar ze meestal zelf niks meer aan doen) is gekloond. Hadden ze maar zo slim moeten zijn (Zie DSI) om zichzelf te klonen of - zoals Linn - gewoon toegeven dat ze niet meer geinteresseerd zijn in die apparaten.
Maar geeft hen dat het recht anderen te ontzeggen ze na te maken? Is toch een idiote redenatie dat als iemand ooit iets heeft ontwikkeld, daar nooit iemand anders meer mag aankomen? In dat geval zouden we nog allemaal op IBM-pc's deze berichten tikken.
Ach, anderen gaan hardlopen of naar de sportschool om stress van het werk of relatie even af te blazen maar voor sommigen is Behringer een makkelijke keus.Wel grappig eigenlijk dat mensen die niks met Behringer te maken willen hebben, hele dagen vullen met gal spugen ove alle nadelen van Behringer.