Phontaq
+---O---+
Kom ik in deze thread voor de laatste Behringer- en Uli-grappen, gaat het alsnog weer over Waldorf. Het andere uiterste van het Duitse spectrum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond de look en feel wel OK - niet alles hoeft aan te voelen als een professioneel instrument - maar het lukte me niet om uit de bass en keys écht goede geluiden te halen. Volca sample was eigenlijk perfect, maar heb ik om onduidelijke redenen weer verkocht.Ik vind de Volca's wel geinig, maar look & feel is wel erg DIY/prototype. Inderdaad een andere orde.
Helaas, Westmalle dronk ik toen ik nog idealistisch was, nu is het enkel nog Rochefort en Hefe weissbier.OK. Zolang het maar een Westmalle Dubbel is.
ik begin een beetje onverdraagzaam te worden op de oude dag.
Huh? Idealisties? Zijn de Trappisten van hun altaar gevallen? Ik vind Rochefort groen en blauw fantastisch. Heerlijk, tot het morgen wordt. Ben nog geen rumboy (ooit wel zo begonnen met de rumbonen , onvoorstelbaar voor de Gen-Whateverkes), is dat niet het eindstadiumHelaas, Westmalle dronk ik toen ik nog idealistisch was, nu is het enkel nog Rochefort en Hefe weissbier.
Hoewel, ik had van de week sinds lange tijd weer eens een lekkere rum.![]()

Ja, denk dat dit z'n weerslag wel heeft maar ook in Azië en Europa wonen veel mensen die wat willen kopen.ik vond de productie freeze toevallig gelijktijdig met de Trump tarieven.
De meesten onder ons zullen originaliteit en ontwerp van de klassiekers waarderen. Maar slechts enkelen hebben de middelen om deze ook aan te schaffen.Het duurde toch 69 pagina's maar bij deze mijn mening.
Het (Behringer, maar ook merken die hun klassiekers opnieuw uitgeven) zijn m.i. typische producten voor deze tijd.
Behringer speelt er handig op in maar investeringen zijn het niet. Je krijgt ze nog net niet gratis bij een pak melk.
Het hoeven ook geen investeringen te zijn, dat zijn clones bijna nooit maar het wordt zo'n consumptieartikel.
Goedkope materialen (uitzonderingen daargelaten), , ienieminie knopjes, je kan er zelf geen onderhoud meer aan doen, gekopieerde looks ( intern zijn ze toch vaak anders).
En ik snap wel dat er vraag naar is. De klassiekers zijn duur geworden. Maar dit is net zoals met vst's die ze tegenwoordig gratis weggeven. Als je clones van klassiekers gaat maken dan is er altijd weer een nieuwe clone die ze weer op de markt zetten als beter.
Ik pas daar tegenwoordig voor. Ik waardeer de originaliteit en de ontwerpen die Lovetone (die ze nu kopieren) bijvoorbeeld had en zie dat ook als kunst.
Wat Behringer doet is knap maar heeft meer met geld verdienen te maken dan iets nieuws te creeeren.