flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Mooi ik zie die Yamaha Pacifica 612 of Pacifica pro wel zitten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb 'm ook en da's echt een goed klinkende synth, qua sound makkelijk in produkties te gebruiken, ik zag een keer een recensie van twee Pro-800's van Daniel Fischer dan heb je stereo wat echt fantastisch klinkt en dat voor die prijs.Ik moet zeggen dat die Pro-800 makkelijker "lekker" en analoog klinkt dan al die andere synths.
Denk dat het juist wel slim is om op alle prijsniveaus wat aan te bieden. Squier en Fender Player (Mexico) zijn prima gitaren voor het geld, maar het verschil met een US model merk je echt wel.Fender is zijn eigen concurrent.
Ik merk het niet want ik heb maar een keer een in de VS gemaakte Fender bespeeld en ben een beperkte gitarist en dus geen kenner. Mijn oudere broer wel - hij bouwde als tiener gitaren en heeft gitaren van Fender en Gibson - en hij ziet bij de eigentijdse modellen van de grote fabrikanten veel kwaliteitsproblemen.Squier en Fender Player (Mexico) zijn prima gitaren voor het geld, maar het verschil met een US model merk je echt wel.
Vooral omdat de stratocaster-vorm al zo'n 70 jaar als public domain wordt beschouwd (in de US zijn hier al meerdere uitspraken over geweest) en bedrijven en bedrijfjes hier hele productielijnen rondom hebben opgezet en soms van afhankelijk zijn, bij wie in 1x het tapijt onder hun bestaanszekerheid wordt weggetrokken vanwege een interpretatie van een uitspraak die alleen maar is gedaan omdat de Chinese tegenpartij niet op kwam dagen. Je kunt niet 70 jaar de boel de boel laten en dan ineens de teugels aantrekken en eisen dat bedrijven of zelfs individuele instrumentbouwer van de een op de andere dag stoppen en zelfs hun actuele voorraad moeten vernietigen 'op straffe van'.Toch grappig dat er sf-leden in deze thread kritiek hebben op het kloongedrag van Ulli, maar dat (blijkbaar) prima vinden als het om Stratocasters gaat.