303zalig303
gebruikte oscillator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geheugen van de S1000 past niet in de S3000 , in de S3000XL kun jeKeek ff vlug,. maar volgens mij gaat in een S1000 ander geheugen als in een S3000. Anders heb ik nog een 2 MB kaartje liggen. Akai EXM 3002
Ik zie dat op marktplaats nog een S1000 staat voor 140 EuroEr zouden veel geheugenmodules moet circuleren van 1mWords door upgrade naar 4mWords.
Als iemand nog wat liggen heeft hoor ik het graag.

Ik zie dat op marktplaats nog een S1000 staat voor 140 Euro![]()
.Aha jaDie staat hier al, maar de advertentie is er nog niet afgehaald.
Mogelijks maakt dit topic ook wat los bij andere mensen.

Aha ja
Ik heb nog een S1100 en S3200 staan maar helaas nog niet voor de verkoop,
maar dit kan nog komen
Ik heb heel wat van dat Akai spul gehad door de jaren heen.
Wat is voor jou de beste Akai sampler qua geluid? Welke heeft de mooist klinkende converters?
Beste qua geluid??? Wat voor geluid? Hip hop Lofi, 90's, hifi etc ?

.
Dat doen de S950, s900 bv. wat jammer is dat de hipster ervan weten en daardoor zie je de prijs dus erg omhoog gaan![]()
Oké , ik hoor het al , ik ben een hipster ik geef toe.. en nu?

Gehoormatig vind ik bijvoorbeeld de Akai S1100 lekker klinken, ook de Akai S3200.Wat is voor jou de beste Akai sampler qua geluid? Welke heeft de mooist klinkende converters?

ca. 600 euro voor een i.z.g.st. verkerende S950 (helder display, max. RAM, Gotek floppy emulator, OS v1.2A), maar dat is alweer van even geleden. De prijzen van de S950 blijven (nog) stijgen en het kon nu weleens zo ca. 700 euro zijn.Wat kost zo'n 950 dan? Toch niet meer dan 250 euro voor een kale?
Klopt, die mening wordt door velen gedeeld (waaronder die van mij)....dit wil niet zeggen dat dit de beste sampler is, dit vind ik namelijk de S1100 / S3200,
maar ja dit in mijn persoonlijke mening al delen heel wat mensen deze mening![]()