ik ga vanaf nu alleen nog maar online shoppen.. danku feedback!

koediman

--<{(OoO)}>--
ben net bij feedback geweest... was weer een heerlijke ervaring...

een paar tips voor als ze serieuze klanten willen behouden:

zorg dat je die persoon die keihard een uur lang yesterday op een keyboard zit te spelen (en dan nog verkeerde noten aanslaan... aaaaawwwwwoooeeoeeoeeoe) een koptelefoon krijgt... ik wilde wat geluiden uit een module checken op 2 meter afstand en ben van ellende een stuk sneller iets anders gaan doen.

ik wilde dus ook een delay uitchecken... dacht aan tc d2 en de line6 echo... tc staat in de studio afdeling... line 6 op de gitaar afdeling en uitproberen moet op de pa-afdeling... op de gitaar afdeling lopen dus zeer vriendelijke lui rond... compliment! 1 liep zelfs met me mee naar de pa-afdeling om een verzoek te doen om het ff uit te proberen. (ik wil dat ding dus op een mengpaneel uitproberen ivm feedbackloops maken etc). maar die lui van de pa-afdeling spannen dus echt de kroon. er is werkelijk geen andere klant in de buurt... maar ff mij helpen .. ho maar... uiteindelijk is een van die pikken wel bereid om dat ding aan te sluiten op de zaal installatie, nadat hij me ook nog even laat weten dat alleen maar te doen omdat die gozer van de gitaarafdeling ermee aan kwam... op mijn verzoek om 'm ff in te pluggen op een allen en heath mengtafel van +2000 euro, omdat ik daar misschien ook wel interesse in heb, krijg ik als antwoord dat dat in januari misschien wel kan (let wel... op het moment dat ik dat vraag is er dus echt geen klant op de afdeling!).
dus ik pielen met die kuttige midas tafel die daar staat... heb nog nooit iets begrepen van de routing van dat ding... en dan blijkt ook nog is dat het me maar niet lukt om ook maar 1 delay-effekt uit die line6 te halen... sta je daar voor lul met een microfoon in je hand te proberen delays uit zo'n kutapparaat te krijgen met de zaalversterking open... jaja... ik weet echt wel hoe effekten werken... heb alle knoppen gedraaid/ingedrukt die mogelijk waren maar ik weet niet wat ik verkeerd deed.... heb dus uiteindelijk de doos weer netjes ingepakt, vriendelijk de pa-mensen bedankt voor hun hulp (zo ben ik dan ook wel weer) en de boel teruggebracht naar de gitaarafdeling.

oja... en als er een drankautomaat staat... zorg dan dat de cola bijgevuld is en dat er een geldwisselautomaat is ofzo... iemand naar de kassa verwijzen om 25 cent te regelen voor de thee werkt dus niet als er rijen voor diezelfde kassa staan... ik heb dus ook maar niet geprobeerd om de tc dly uit te kunnen proberen en ben maar richting huus vertrokken om hier van een koppie thee te genieten en lekker relaxed bij musicstore wat te bestellen.

sorry hoor... moest ff stoom afblazen, maar heb niks overdreven in dit verhaaltje... die man zat trouwens nog steeds yesterday te pielen toen ik wegging :doei:

FB zuigt gewoon. Vinnik al heel lang, en toch kom ik daar soms nog .. hihi

btw. Welk filiaal was je ? Rotterdam zeker ?

Goh, zulke dromen heb ik nou nooit. ;)

Internet shoppen is ook niet altijd fun.

Maandag een bestelling bij deThomann.de met visa betalen. Volgende dag een mail terug dat wegens veiligheid er ook eenkopie van de credietcard moet worden opgestuur, heb ik dan ook gedaan.
Volgendag weer een mailtje dat ie weer een kopie nodig had, ook weer opgestuurt.
Volgenda dag weer een mailtje gehad dat ie ook iets van een handtekening moest hebben, ik bellen en hij zij dat ik ook de achterkant (met handtekening) ff moest mailen, nou ook dit heb ik weer gedaan.
Vandaag weer een mail gehad dat ik weer de voor kant en achterkant moest mailen plus een kopie van het laatst binnengekomen afschrift van de visa kaart.

Dit vond ik tever gaan en heb de zooi maar gecancelt, is maar wat je leuk vind internet shoppen.

Re: ik ga vanaf nu alleen nog maar online shoppen.. danku feedback!

Origineel geplaatst door koediman
ik heb dus ook maar niet geprobeerd om de tc dly uit te kunnen proberen en ben maar richting huus vertrokken om hier van een koppie thee te genieten en lekker relaxed bij musicstore wat te bestellen.
Gelukkig kun je bij musicstore ook alles eerst uitproberen! :)

hee metatron... ik heb laatst dezelfde soort vervelende ervaringen met thomann gehad... vandaar dat ik ook musicstore aanhaal als fijn bedrijf om zaken mee te doen... het blijft uiteindelijk trouwens toch fijner om ff telefonisch zaken te conformeren bij het online gebeuren.. is alleen een beetje onhandig als je alleen een mobieltje hebt zoals ik :D

enne... fuse... was't maar een nare droom, maar zoals vermeld, geen woord van gefantaseerd... nou heb je natuurlijk altijd nog de theorie dat de werkelijkheid 1 grote droom is maar daar wil ik verder niet te diep op ingaan om tere kinderzieltjes te sparen :D

tja johnny... dat is nou net m'n punt... als je toch geen hulp/mogelijkheid krijgt om het bij feedback te testen, waarom ga je er dan naartoe om er weer uitermate gestressed vandaan te vluchten?... dan kan je dus veel relaxter bij musicstore gaan kopen... kun je ook niks uitproberen, maar wordt je wel vriendelijk geholpen (aan de telefoon) en je kunt lekker op je relaxte reet blijven zitten, toch?

Origineel geplaatst door koediman
tja johnny... dat is nou net m'n punt... als je toch geen hulp/mogelijkheid krijgt om het bij feedback te testen, waarom ga je er dan naartoe om er weer uitermate gestressed vandaan te vluchten?...
Bedoel je dat zo.. Okee. Dat is dan jouw keuze.

Ik vind af en toe ergens aanzitten wel lekker. Ik kan me overgins wel je frustraties voorstellen, maar ik zou daardoor niet meteen naar een ander gaan. Stel je voor dat ik dat in mijn relatie zou doen... Dat zou mijn vriendin niet op prijs stellen.. ;)

music store koln

music store koln

Had tot de laatste bestelling geen problemen bij deze winkel,

de laatste bestelling waren ze vergeten op te sturen ...
die heeft er dus 4 weken over gedaan om hier te komen
wel netjes dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

Kan deze winkel zeker aan bevelen alleen al voor de leuke kofffiemeid
die er laatst zaterdags de koffie inschonk ... ai.

had bij Thomann dezelfde shit moest 4 keer mastercard gegevens faksen
heb op een gegeven moment moed opgegeven... moet wel gemakkelijk hoor anders lama.

koop eigenlijk alleen nog online ...zeker voor de prijs

Maurice

idd eerst lekker op die knopjes drukken lukt het dan echt niet dan kun je altijd
nog voor cybersex gaan :D

Ik heb nooit problemen bij Feedback. Ik kan altijd alles rustig uitproberen en ik word altijd prima geholpen.

heb ik het dan toch niet duidelijk genoeg verteld?... ik wou dus "lekker uitproberen" maar er zat een vent op minder als 2 meter afstand konstant yesterday te verneuken... en dat uitproberen bij winkels en dan online gaan kopen , daar ben ik ook wel een beetje schuldig aan soms (ik was dus emu-roms aan't checken en die zijn online idd zo goedkoop dat fb die waarschijnlijk nogeeneens los meer verkoopt). ik vind't echter niet echt kloppen om dat regelmatig te doen... vroeger woonde ik dicht bij verspuy en daar heb ik toch regelmatig dingen gekocht al was het alleen maar uit sympathie voor de aardige lui die daar rondliepen en je graag willen helpen. helaas heb ik daar de laatste paar keren ook wat mindere ervaringen gehad, dus daar zien ze me voorlopig ook ff niet meer
die line6 is bij fb momenteel trouwens een paar eurootjes goedkoper als in duitsland, en die had ik graag willen scoren als het tenminste een beetje normaal had willen lukken met testen. gelukkig weet ik me nou te beheersen met wat geld op zak... vroeger kocht ik gelijk alles wat ik kon kopen als ik geld had... nu ga ik rustig nog wat verder checken... die vette delay komt er heus wel een keer....

tja matt... het zal misschien ook wel een beetje aan mij liggen dat ik en bij fb en bij verspuy problemen tegenkom...maar ik gedraag me volgens mij toch altijd vriendelijk en netjes... zal wel aan m'n knalgele aura liggen ofzo... :D

Je hebt van die mensen die vinden zich zo goed dat iedereen het moet
horen hoe goed ze wel niet kunnen spelen en zelfs zo hard dat je met
een koptelefoon dit nog steeds hoort...
Heb het zelf niet bij FB meegemaakt maar wel bij andere winkels en
dat kan knap irritant zijn voor als je iets wilt uit proberen...

Kweenie hoor, je hebt toch een mond?
Daar schijn je van alles en nog wat mee te kunnen vragen.
Dat je fatsoenlijk geholpen wilt worden bijv.
Anders de medeling 'nou dan ga ik m'n geld wel ergens anders uitgeven' komt ook wel over denk ik.

ja fuse... je hebt helemaal gelijk... ik ben echter van een wat meer verlegen/niet tegen schenen schoppen figuur ... als ik een verzoekje doe om een allen en heath mengpaneel aan te sluiten omdat ik daar interesse in heb en daarna wegloop zonder 2295 euro te betalen (tja okee... ook zonder mengpaneel natuurlijk) dan denk ik dat ze het zelf maar moeten snappen.
ik vind dat de verkopers tenminste een aardige poging moeten doen om dat geld uit m'n zak los te weken... ik kom er niet om hun te gaan vertellen hoe ze me moeten behandelen.

Niet lullig bedoeld, maar een cursus communicatieleer zou erg verhelderend kunnen werken. Zeker als je verlegen bent.

Mensen weten pas wat je bedoeld als je het duidelijk zegt, en dan nog is het twijfelachtig of ze wel begrijpen wat je nou echt bedoeld. ;)

En je hoeft niet meteen mensen daar op hun bakkes te gaan meppen want da's weer een tikkie overdreven. ;)

Mijn ervaring met Feedback is dat als je iets vraagt je niet echt overladen wordt met nuttige info. Krijg altijd het idee dat ze snel van me af moeten. Ben ook totaal geen fan van ze maar ze zijn vaak goedkoop dus kom er toch nog wel af en toe.

Was altijd wel tevreden over Feedback Rotterdam. Maar.............een week geleden per email offerte gevraagd voor wat dingen waar "bel" prijs vermeldt stond, en nog niets gehoord. Terwijl er juist in de folder staat: omdat de telefoon soms bezet is kun je best via email contact zoeken.

Bellen werkt toch altijd nog het beste.

Back