sinterklaas

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nee

ff een vraagje. Hoe groot moet m'n schoentje zijn opdat de Sint er een Motif ES8 in kan leggen ?

Zwarte Piet hoeft er alvast niet lang mee rond te zeulen want ik woon in Sint-Niklaas dus da's vlakbij :D

LOL :D

Mijn Sinterklaas zal waarschijnlijk voor de Kerstman zijn maar ik kijk er daarom niet minder naar uit... (Elka Synthex !!! 8) )

Origineel geplaatst door THM
LOL :D

Mijn Sinterklaas zal waarschijnlijk voor de Kerstman zijn maar ik kijk er daarom niet minder naar uit... (Elka Synthex !!! 8) )

En dit geldt ook voor mij:D

Origineel geplaatst door bambamstudio
:gaap: Deze grap wordt ieder jaar gemaakt

Deze daarom dus ook.
En hiermee start ik wederom een nieuwe traditie (Sorry, even
naar meta-niveau; typisch foraal gedrag).

ISPdeRuiter

Sorry, even naar meta-niveau; typisch foraal gedrag).

Sorry, maar dit is geen leesbaar begrijpend nederlands. Maar klinkt wel erg interessant overigens.

Ach, het was toch een leuk grapje. De meeste grappen worden vaker gemaakt. Kijk maar op mijn werkplek, iedere groep gasten maakt ongeveer 5 grappen en ik ken ze allemaal al.

tis alweer bijna Kerst....als al m'n spullen aan staan heb ik al Kerstverlichting branden...

( zal ook wel vaker gemaakt zijn die grap......)

Origineel geplaatst door dione
tis alweer bijna Kerst....als al m'n spullen aan staan heb ik al Kerstverlichting branden...

( zal ook wel vaker gemaakt zijn die grap......)
Misschien is het tijd voor een nieuwe thread: Maak met je synth een kerstverlichting!

IMG_39a.jpg

Deze ARP2500 is een heel goed voorbeeld.

Ik ga weer eens een digitale camera proberen te regelen voor mijn kerstverlichting.

Origineel geplaatst door Slipperman
ARP Quadra wint :D of anders wel me PSR70... maja daar kunnen niet alle LEDS tegelijk branden. Bij de Quadra wel ;)
Zitten er dan zoveel ledjes op een Quadra? P-Five?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zitten er dan zoveel ledjes op een Quadra? P-Five?

naar het schijnt wel ja :) kwam het ook vaak tegen in reviews die opmerking idd dat dat ding als kerstboom gebuikt kon worden.

Een prophet 5 valt mee vind ik qua leds...

ARP Quadra wint :D of anders wel me PSR70... maja daar kunnen niet alle LEDS tegelijk branden. Bij de Quadra wel ;)

De Synthex kan er ook wat van:D

naar het schijnt wel ja :) kwam het ook vaak tegen in reviews die opmerking idd dat dat ding als kerstboom gebuikt kon worden.

Een prophet 5 valt mee vind ik qua leds...
Ik bedoelde de gebruiker P-Five... Die heeft er eentje..

heb een Q keyboard gehad, die had ook een aardige set ledjes. Vooral die van de LFO kunnen heel mooi zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back