Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)Origineel geplaatst door THM
LOL![]()
Mijn Sinterklaas zal waarschijnlijk voor de Kerstman zijn maar ik kijk er daarom niet minder naar uit... (Elka Synthex !!!)

Deze grap wordt ieder jaar gemaaktOrigineel geplaatst door bambamstudio
Deze grap wordt ieder jaar gemaakt
Sorry, even naar meta-niveau; typisch foraal gedrag).
Misschien is het tijd voor een nieuwe thread: Maak met je synth een kerstverlichting!Origineel geplaatst door dione
tis alweer bijna Kerst....als al m'n spullen aan staan heb ik al Kerstverlichting branden...
( zal ook wel vaker gemaakt zijn die grap......)
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Deze ARP2500 is een heel goed voorbeeld.
of anders wel me PSR70... maja daar kunnen niet alle LEDS tegelijk branden. Bij de Quadra wel 
Zitten er dan zoveel ledjes op een Quadra? P-Five?Origineel geplaatst door Slipperman
ARP Quadra wintof anders wel me PSR70... maja daar kunnen niet alle LEDS tegelijk branden. Bij de Quadra wel
![]()
Zitten er dan zoveel ledjes op een Quadra? P-Five?
kwam het ook vaak tegen in reviews die opmerking idd dat dat ding als kerstboom gebuikt kon worden.Origineel geplaatst door Slipperman
ARP Quadra wintof anders wel me PSR70... maja daar kunnen niet alle LEDS tegelijk branden. Bij de Quadra wel
![]()

Ik bedoelde de gebruiker P-Five... Die heeft er eentje..Origineel geplaatst door Slipperman
naar het schijnt wel jakwam het ook vaak tegen in reviews die opmerking idd dat dat ding als kerstboom gebuikt kon worden.
Een prophet 5 valt mee vind ik qua leds...
Ik bedoelde de gebruiker P-Five... Die heeft er eentje..
ikg a zo ff pbtje sture