Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Kruisjes.....raising the dead...izze BLACK MAGIC !!
You true wiezzard, miester Hanz....brrrring them back !

8o) Sorry ben al aan 't voordrinken :biertje:
kruisjes? hoezo heeft Hanz dat gefixed? ik dacht het niet... plaatjes zijn gewoon zichtbaar hier verder...

Nee, Hanz heeft dat niet gefixed, gewoon het feit dat 'ie het heeft geprobeerd, zonder resultaat overigens
(zoals alle black magicians overigens, as far as ikke weet)

Ennuh kan jij die plaatjes wel zien dan 6 ?

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ennuh kan jij die plaatjes wel zien dan 6 ?
Origineel geplaatst door 6 trak
...plaatjes zijn gewoon zichtbaar hier verder...
met het verschil dat ik ze eerst 2 aan 2 had gepost en nu de plaatjes allemaal onder elkaar staan
(met dank aan de magie van Hanz dus)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
6 ziet spoken.8)
en jij kruisjes...

wat is het toch weer oneerlijk...

nou vooruit, voor diegene die het (blijkbaar) niet kunnen zien en tevens vereeuwigd in het sf databeest:

Attachments

• desertstrike.jpg
    desertstrike.jpg
    133,5 KB · Bekeken: 100
6... geen reden voor drama. Die plaatjes waren beschermd tegen deeplinken.
Dus als jij ze al eens hebt bekeken op de eigenlijke site staan ze in je cache, en zie je ze.
Maar anderen (die niet van de oorspronkelijke site komen) zien alleen kruisjes.

Dat heb ik even geprobeerd te fixen door er een spatie achter de URL te plakken (soms helpt dat... écht!).
Maar in dit geval zonder resultaat, wat ik dus al opmerkte...

(EDIT: het is al gefixed... gewoon lokaal uploaden, mooi zo.)

En nu weer on-topic! :)

Desert Strike - Jungle Strike - Urban Strike 8)

ik heb ze allemaal uitgespeeld op e.o.a. gameconsole van m'n broer, gave spellen !

7 jaar geleden... (alweer) 8)
een relatief (ten opzichte van de hedendaagse race spelen) simpel te spelen spel...
The Best Of Italo Disco in je cd-rom en knallen maar met dat rubber over het asphalt! :mega:

MOTORACER FAQ - Mar 17th 1997

1) Before installing or running Moto Racer you must insure that
your Desktop color palette is set to 'High Color (16 bit)'.

2) DirectX version 3 has to be installed on your PC (if in the
future you install another game which installs DirectX version 2
or 1, it might be necessary to reinstall DirectX 3 to play the
MotoRacer demo again).

:D

Attachments

• motoracer.jpg
    motoracer.jpg
    107,7 KB · Bekeken: 92
Motoracer! Kult! Ik weet het nog goed, toen ik m'n 233 pentium met mmx (vet!!) kreeg. Daar zat ie gratis bij! uren gespeeld dat spel. Op het laatst kon ik sommige banen bijna volledig op m'n achterwiel....:D

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Motoracer! Kult! Ik weet het nog goed, toen ik m'n 233 pentium met mmx (vet!!) kreeg. Daar zat ie gratis bij! uren gespeeld dat spel. Op het laatst kon ik sommige banen bijna volledig op m'n achterwiel....:D
zal wel rond '98 - '99 zijn geweest die 233 schat ik? :D Speedbay is toch wel de meest makkelijke, Lost Ruins is ook wel apart met die crossmotoren...

ik heb het spel weer herontdekt en staat wederom geinstalled op de HD... zo ik ga nog ff weer, a.u.b. niet storen! 8)

je brengt me op ideeën...:D
Ligt het trouwens aan mij, of zijn die dingen op ijs echt kut?

jaja, leuke spelletjes zijn er voorbij gekomen..
maar uiteindelijk staat er 1 aan de top, alle retro spellen en alle modernere spellen ten spijt... uit 1998, het geniale en eindeloos speelbare Starcraft (+de uitbreiding Broodwar)... multiplayer uiteraard.
Ik speel het nog steeds regelmatig online. Real Time Strategy met gameplay van ongeevenaarde diepte en intensiteit.
Voor mij ongetwijfeld het beste computerspel aller tijden (en ik heb er heel wat gespeeld)

ik heb eenzelfde verhaal, maar een ander spel

half life (ook uit 98 met de latere mods counterstike, day of defeat, team fortress classic, battlegrounds, ...) is het beste spel aller tijden, ik speel het nu nog, alhoewel de half life 2 nu uit is en die is gewoon nog beter, (ma ook veeel veeel zwaarder, mijn amd athlon 3000+ met 512 mb ram ziet ervan af)

off courrse online multiplayer style

Origineel geplaatst door waxx
ik heb eenzelfde verhaal, maar een ander spel

half life (ook uit 98 met de latere mods counterstike, day of defeat, team fortress classic, battlegrounds, ...) is het beste spel aller tijden, ik speel het nu nog, alhoewel de half life 2 nu uit is en die is gewoon nog beter, (ma ook veeel veeel zwaarder, mijn amd athlon 3000+ met 512 mb ram ziet ervan af)
ook zeer zeker mijn all time pc topper! maar erm...
is HL2 nog zo zwaar dan? volgens de makers zou het juist op elke doorsnee pc moeten draaien hoor...

maar goed...

ook leuk:

pocket_commodore_64_box.jpg

Pocket Commodore 64

PC64%20joystick%20mapping.gif

1942.gif
DefendCrownTitle.gif

ik speel op 800 x 600 om een goede framerate te kunnen halen en geen lag te hebben. Het laden duurt ook elllendig lang, enz

ik denk niet dat je met een p3 of minder dan 256 mb ram moet afkomen, en je video kaart moet ook redelijk recent zijn.

de minimum vereisten dacht ik waren p4 2,4 ghz, 256 mb ram en een ati compatible video kaart (open gl wordt niet meer ondersteund)

Origineel geplaatst door waxx
ik speel op 800 x 600 om een goede framerate te kunnen halen en geen lag te hebben. Het laden duurt ook elllendig lang, enz

ik denk niet dat je met een p3 of minder dan 256 mb ram moet afkomen, en je video kaart moet ook redelijk recent zijn.

de minimum vereisten dacht ik waren p4 2,4 ghz, 256 mb ram en een ati compatible video kaart (open gl wordt niet meer ondersteund)
800 x 600 is toch ook meer dan genoeg lijkt me...
ik ben vooralsnog zeer benieuwd naar het spel...! we gaan hem binnenkort aanschaffen dus... :mega:

Bah... moderne games... HL2 draait om dubieuze redenen niet op mijn redelijk up-to-date computer.
Wachten maar weer op 'n patch! :(

Klassiekers! Jaaaaaaa!

Pirates!_1.gif

pirates_06.gif

pirates_03.gif

Pirates!.gif

Naar verluid is er een nieuwe versie van dit spel uit... misschien de moeite waard?

Back