Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yep hij heeft volgens mij zon beetje alles wat me nintendo te maken heeft, de droom van elk kind in de 80's
Tis allemaal natuurlijk wel satirisch bedoelt...ik vind het iig vermakelijk om naar te kijken en het viel mij op hoeveel van die crappy games ik vroeger heb gehad.Inderdaad, maar intussen zeikt ie wel op alle games behalve Megaman 2.
opzich nog niet zo erg, veel erger is nutuulk als je ze ook nog gekocht hadhet viel mij op hoeveel van die crappy games ik vroeger heb gehad.

is opzich een geinige site alleen doet het zijn naam niet 100% eer aan; sommige games zijn niet downloadable of moet je kopen... da's geen abandonware te noemen dus... verder zit er hier en daar ook nog wel het 1 en ander aan rommel tussen (games die je gewoon echt niet zal gaan spelen)...http://www.abandonia.com/en/game/all
Daar kan je veel games downloaden...alle ouwe sjit van de jaren tachtug......zit nu ook weer testdrive te spelen.....ghehehehe voel me weer een jaar of tien![]()
schijnbaar moet je ze eerst evacueren naar de stad en vervolgens in een underground chamber droppen... en dat is het dan volgens het filmpje met nog muziek uit het pre rob hubbard tijdperk toen elk spel zo'n beetje nog van die classical shite aan zich had hangen...bikkel schreef:Enig idee wat je precies moet doen nadat je iedereen (minus een paar ongelukkigen) getransporteerd hebt naar de tweede stad?
da's idd nix nee... hoe kleiner en vager hoe beter eigenlijk, bijv dit YT filmpje:Heb laatst ook weer wat oude Commodore 64 zooi op m'n Playstation 3 gezet. Yes! VICE-emulator op PS3 op 127 inch plasma-tv ziet er niet uuuuuuuuuit!

en het rare is dan ook nog dat je denkt na al die jaren nog wel ff weer op je gemak door een aantal van die games heen te fietsen alsof het de dag van gisteren was maar helaasch, dat kan in sommige gevallen nog wel eens vies tegen vallen... of dat nu komt doordat je ouder en/of minder gefocust bent dan vroeger... of wellicht omdat de immersiveness in vergelijk met nu niet (meer) hoog genoeg is...maar eigenlijk wel jammer.. de herineringen waren leuker dan t spel zelf eigenlijk hahaha...

1999, dat moet echt 1 van de laatste DOS games zijn geweest...System Shock
patches waarvoor dan? aan DOSBox heb je genoeg toch?...sinds vandaag met een hoop patches eindelijk aan de praat gekregen.
en het rare is dan ook nog dat je denkt na al die jaren nog wel ff weer op je gemak door een aantal van die games heen te fietsen alsof het de dag van gisteren was maar helaasch, dat kan in sommige gevallen nog wel eens vies tegen vallen... of dat nu komt doordat je ouder en/of minder gefocust bent dan vroeger... of wellicht omdat de immersiveness in vergelijk met nu niet (meer) hoog genoeg is...

ja nou en hoe, dat is dus pcies zo'n game waar ik niet zomaar weer ff doorheen raceik zag dat je ook syndicate weer ging doen? dat blijft ook een killer game1!![]()

1999, dat moet echt 1 van de laatste DOS games zijn geweest...
patches waarvoor dan? aan DOSBox heb je genoeg toch?
ah kijkt aan, de demo
en Syndicate Wars ook zeker niet vergeten.
je hebt gelijk idd, deel 1 was een DOS gameVolgens mij is het geen DOS game.