Voornemens of wat ga je doen in 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Hallo Mensen

Aangezien 2004 er al weer gauw aan zit te komen,en we weer beginnen met een nieuw verrassend jaar:) .

Wat zijn je voornemens of wat ga je doen in 2004?,qua muziek gebied.Heb je doelen gesteld voor volgend jaar,waar je naartoe wilt werken,of zie je wel waar het schip strand. Of ga je er hard aan werken om in 2004 een release uit te brengen,weet ik veel wat jij wil.

Of ga je op dezelfde manier verder? maakt niet uit post je goede voornemens qua muziek,etc whatever.

:doei:

Zal ervoor zorgen dat ik volgend jaar eens een hele track zal posten!:D

produceren - daarmee geld verdienen - daarmee een huis op een berg in de costabrava of ibiza kopen - daarin een euphonix tafel met desbetreffende gear om een studio neer te zetten - uuhhhhh effe nadenken hoor - oh ja een 4weeldrive om bij mn huis te kunnen komen, toyota/landrover of zoiets -

In de 2e maand:D een zwembad en in de 3e maand een overdekt terras tegen de zon:D

In de 3e maand een adsl aansluiting om weer eens te kunnen ouwehoeren met jullie op dit forum en effe lekker te patsen:D

In de4e maand zet ik de hele boel te koop hier op het synhtforum tegen bodemprijzen natuurlijk.

De 5e+6emaand kan ik niet helemaal overzien. De rest van het jaar zien we dan wel weer.

Denk dat ik volgend jaar maar es wat muziek naar platenlabels toestuur/afgeef. Wordt wel eens tijd om serieus iets met mijn muziek te gaan doen aangezien er om mij heen steeds vaker mensen nieuwe labeltjes opstarten en daar muziek voor nodig hebben. Maar ja, alles op z'n tijd, natuurlijk. Als de tijd ertoe is, zal het ongetwijfeld wel goed komen...:)

Voor de rest natuurlijk lekker verder met studio uitbouwen. :halleluja

En weer wat vaker optreden!

Re: Voornemens of wat ga je doen in 2004

Origineel geplaatst door justin
Hallo Mensen

Aangezien 2004 er al weer gauw aan zit te komen,en we weer beginnen met een nieuw verrassend jaar:) .

Wat zijn je voornemens of wat ga je doen in 2004?,qua muziek gebied.Heb je doelen gesteld voor volgend jaar,waar je naartoe wilt werken,of zie je wel waar het schip strand. Of ga je er hard aan werken om in 2004 een release uit te brengen,weet ik veel wat jij wil.

Of ga je op dezelfde manier verder? maakt niet uit post je goede voornemens qua muziek,etc whatever.

:doei:

en wat zijn die van jou?

Re: Re: Voornemens of wat ga je doen in 2004

Re: Re: Voornemens of wat ga je doen in 2004

Origineel geplaatst door bambamstudio
en wat zijn die van jou?

Volgend jaar wat harder & intensiever werken aan me producties etc.. Zoals iedereen.En wat meer oefenen voor mijn rol als nieuwe Moderator.

(ontopic mensen);)

niet met teveel dingen bezig zijn, focussen op één ding en dat ook daadwerkelijk afmaken is mijn goede voornemen.. :engel:

afvallen.....poging 30 :)

hm...geen onaardig idee...
Probeer mn vriendin al een jaar wijs te maken dat ik afval als ik maar genoeg aan knoppen draai :D
Helaas....

Ik heb wel hele slanke vingers nu, maar dit terzijde....

groet

Tom

1 electro plaat en 1 acid/house plaat + wat nummers op verzamelaars.
Misschien eens wat vaker optreden.
Verder moet ik gaan leren. Van die stomme Microsoft certificaten halen.
Tja een vriendin zal er wel niet inzitten :)

Origineel geplaatst door sander
1 electro plaat en 1 acid/house plaat + wat nummers op verzamelaars.
Misschien eens wat vaker optreden.
Verder moet ik gaan leren. Van die stomme Microsoft certificaten halen.
Tja een vriendin zal er wel niet inzitten :)

Koop je een retourtje Tailand,ben je van alle gezeur af.

He Errol, wedden om een krat wijn dat het je niet lukt?
Als je wel slaagt dan kom ik die krat wijn hoogstpersoonlijk afleveren bij je nieuwe huisje. ;)
Platenmij's zijn meestal luie harries dus 6mnd gaat je niet lukken.

Maar zelf goede voornemens?

Meer muziek maken denk ik.
En een beetje die teringzooi hier fixen want het is hard nodig.
Ook nog de goede voornemens van dit jaar volmaken natuurlijk.

Mijn voornemen is om volgend jaar te verhuizen naar een leefbare omgeving.

Zeeland is waar ik heen zal gaan. ik weet alleen niet of dat in januari zal zijn of eerder in september ergens... :)

Origineel geplaatst door fuse
He Errol, wedden om een krat wijn dat het je niet lukt?
Als je wel slaagt dan kom ik die krat wijn hoogstpersoonlijk afleveren bij je nieuwe huisje. ;)
Platenmij's zijn meestal luie harries dus 6mnd gaat je niet lukken.

Maar zelf goede voornemens?

Meer muziek maken denk ik.
En een beetje die teringzooi hier fixen want het is hard nodig.
Ook nog de goede voornemens van dit jaar volmaken natuurlijk.

bel dan wel effe beneden aan de berg. anders doe ik niet open:D

2004

2004

Aangzien ik bij een behoorlijke en befaamde nederlandse platenmaatschapij als producer ben aangenomen , ga ik in 2004 mijn eerste release maken !!! :D

Congratz Lecz!

En niet naast je schoenen gaan lopen he.
Beetje koud in de winter. ;)

Mijn goede voornemens van 1963 nog eens herevalueren.

Hoe langer hoe tobber,

ISPdeRuiter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back