[TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Ehm, zo'n beetje alles eigenlijk. Want ik heb behalve m'n monitoring eigenlijk niks meer over van vorig jaar :D En ik ben nu eigenlijk best tevreden. Nu nog een knappe firewire audio interface en hardware FX.

Maar, ik heb geen zin om een lijstje neer te kwakken, vandaar de aanstichter van al het kwaad, de reden waarom al mijn VA inmiddels is vervangen door RA, m'n MacBeth M3x!!! Heerlijke synth en zodra ik geld heb koop ik de Moroco en later de M5 er ook bij.

Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Origineel geplaatst door Slipperman

Voor mij is het de Ensoniq VFX. Meest flexibele en gewoon het beste stuk in me setup...

Eeeh tja zo te zien is dat ook je enige synth in je setup ??? :confused: ;) :D

ONTOPIC :

Ik denk toch mijn Sherman Filterbank 1....veel nummers maak ik toch met gefrunnik aan mn FB1...

Re: Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Re: Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh tja zo te zien is dat ook je enige synth in je setup ??? :confused: ;) :D

wat is een JX1 dan? SC155? TX81Z? dat entertainer keyboards?

Re: Re: Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Re: Re: Re: [TERUGBLIK OP 2003] Wat is het beste wat jij dit jaar aan je studio hebt toegevoegd?

Origineel geplaatst door Slipperman
wat is een JX1 dan? SC155? TX81Z? dat entertainer keyboards?

..het was maar een grapje hoor...:)

(die eerste 2 wel IDD ;) )

Trident-MTA Signature Two Dual Preamp/EQ,
Cinema Engineering 4031-B Passive EQ, Rode NTK, Gefell SM-690,
en Hof Audio Dynamic Master.

Allemaal een goede toevoeging voor de extra goede opnames :)

Verder erg onder de indruk van de Roland JD-800.

Mvg.

CoolRunning

Het meest opmerkelijke wat is toegevoegd, dat is de Cirko Hound, een synth die ik nog steeds maar voor 25% doorheb, die me de haren uit de kop doet trekken en die ieder moment het risico loopt om verbannen te worden uit de studio maar die me nog steeds weet te charmeren met z'n geluid. Het zwarte schaap van de studio.

Maar het beste is toch de Boss DR660. Onbegrijpeleijk dat ik lange tijd zonder zo'n handig doosje heb gedaan. Ik had een 808 te leen en die is meteen teruggegaan naar z'n eigenaar, want dit is beduidend leuker om mee te werken. Met dit apparaatje doe ik nog wel een paar jaar.

Back