mikemix
push the button!
Ja, en de mooiste is toch wel vrouw/huisdier
zei ik effe offt.
zei ik effe offt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
En weer zo jammer dat er altijd van de draden zijn waar mensen niet goed lezen en/of niet alle post lezen en weer van die triviale opmerkingen maken wat als 'kut op dirk' slaat. Zeker zitten suffen bij de lessen nederlands. En dan lopen miepen op moeilijk taalgebruik. Lang niet zo erg als van die gepikeerde rotopmerkingen omdat je op je leuter getrapt voelt. Als je foutloos nederlands kan typen betekend niet automatisch dat je ook zinnige dingen zegt.
Want de meeste misverstanden hier komen gewoon omdat er niet goed wordt gelezen.
Niet voor niets dat ik de hele thread al vaak zat heb gelezen en bepaalde posts een keer of 10 om het zo goed mogelijk te begrijpen.
quasi sympathiek bedoelt maar eigenlijk een arrogant 'afmakertje' om na de woordelijke afslachting nog eventjes grotusk vaderlijk, vergevend en sympathiek over te komen...
(Ah! de arrogante afmaker, vat jum...)
Origineel geplaatst door Toon
Het was een zekere DJ Muggs wiens release hij volledig in Nuendo gemaakt had. Van Cypress Hill en Eminem kan ik nu niet direct terugvinden, alleszins die Rob Hill durft alles weleens digitaal te doen. Een echte durver, die jongen
![]()

Origineel geplaatst door olafmol
mixen in nuendo is niet hetzelfde als alles digitaal doen......
Origineel geplaatst door Errol
Hans Aalbers? Wat deed je daar?
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik bedoel het niet haatend of zo uiteraard
Maar met eq-en en compressen etc moet je toch een mix een sound kennen geven?
Jij gaf aan dat al je mixen in pro-tools het zelfde klinken
Origineel geplaatst door Bass
Ik was opnametechnicus toen ze nog een erg oude analoge mengtafel hadden in 1996...
De opnamen gebeurden op een Sony PCM3348...
48 sporen op 1/2 inch!!!
Kan me weinig schelen hoe hier over me gedacht wordt. Maar dat jij denkt dat sommigen verheven voelen boven anderen is jouw probleem. Misschien dat het wel zo is maar met een beetje gezond verstand kijk je daar dwars doorheen.Origineel geplaatst door Tom Thomas
Voel je je aangesproken fuse...?
Slacht me maar.
gr. Tom
Origineel geplaatst door D-mike-E
Deze vat ik even niet :confused:
Wat bedoel je precies met mixen in Nuendo? Dat lijkt mij namelijk wel degelijk digitaal. Net zo digitaal als PT lijkt mij.

Ik ben nu bezig om een laptop - nuendo/samplitude systeem op te zetten zodat ik in een andere studio alles goed kan digitaliseren en dan later bij ons in de studio het verder kan uitwerken.
Voorlopig doe ik dat niet met protools. Misschien in de toekomst wel. We zullen zien. [/B]
) maar waar draait die laptop op Errol?
Origineel geplaatst door mikemix
Misschien een domme vraag (ik ga me kwetsbaar opstellen) maar waar draait die laptop op Errol?
En waarom?
Hahaha, is de ene discussie gedoofd, wordt de ander ontketend![]()
Ook hier geldt voor mij, ik heb jullie (TOM, FUSE) heel hoog zitten, qua
kennis,kom op mannen RESPECT!
Tis top dat jullie je bevindingen met het forum willen delen, maar iid met respect!
(was daar niet een liedje over?)
Origineel geplaatst door Errol
asus 2gighz met een rme pmcia kaart en wat leuke convertors.
fire wire schijf
werk ik graag mee als ik op vakantie ben.