Trouwen...

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

Een vriendje van mij gaat binnenkort trouwen, en nu heeft hij mij gevraagd of ik een leuk liedje kan maken voor in het stadhuis... Ik wil daar het bekende 'daar komt de bruid' melodietje in verwerken en ik ben dus nu op zoek naar een MIDI-file hiervan...
- heeft iemand van jullie dit?
- weten jullie hoe het heet (dan kan ik beter zoeken...)?

Ik hoop van jullie te horen!

Ik post het nummer wel als het af is...

Groet,
Roy

Het moet toch niet al te moeilijk zijn om dit zelf in te spelen, denk ik... (en het bied je de ruimte om er 'n fijne smerige draai aan te geven o.i.d.)

Trouwen doet men op zeer simpele arrangementen.

Sorry, maar ik was te snel met mijn antwoord.
Even opgezocht in mijn klassieke bijbel, waarin ieder muziekstuk van voor 1925 staat... (op hoog-zelfde-laag):
Richard Wagner - Hochzeits chorale uit de opera Lohengrin. Dat is de beroemde 'Daar komt de bruid'.

Wout

Goed bezig mannen!

Heerlijk foute midi filetjes in die link chrizz! Daar zit wel wat bruikbaars tussen! (ik zie een mixje van Wagner en Al Bundy ontstaan :D )

Het feest zal in mei zijn...

Hardcore terror zal het niet worden (misschien een paar maatjes... (ff de familie stangen :duivels: )), ben zelf aan een leuk electro d(r)euntje aan het denken, en dan met vet analoog scheurend de melodie...

Ik ben alleen benieuwd of er in de feestzaal/gemeentehuis een beetje muziekinstallatie zit die ook wat (sub)lage toontjes aankan... Jullie horen van mij!

Kei-bedankt!

Groet,
Roy

Back