gelukkig 2004!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zou het?

zou het?

Iedereen de beste wensen voor 2004.
Hopelijk een fijne oudejaarsavond gehad, ik in ieder geval wel, lekker rustig samen met mijn ouders.

Phochos

Re: Re: Re: zou het?

Re: Re: Re: zou het?

Origineel geplaatst door d.b.1
jij ook een gelukig nieuw jaar proto ik hoop dat je humeur in de rest van het jaar beter wordt:biertje:

mijn humeur is juist prima :) relax een beetje The Orb op de achtergrond. Affligem bier er bij hhmm.... :)

maar een beetje sarcasme kan geen kwaad, toch? In 2004?

:mega:

Kerels, ik werd net gegijzeld door mij overjarige buurman. Eerst drie gore Amsteltjes naar binnen moeten slaan bij hem. Gadver....maar nu smaakt ons PU-bier tenminste des te beter! Dus mensen, :walker: :smeris: :gaap: :duivels: :Z :P :r ;{ :W :mega: : Één des duivelse PU-avond toegewenst, MWAHAHAHAHA( evil laugh).

Gaaaaaap..... kraak... strek... Hmm.... "Heren, Cool 2004 toegewenst!"
*muff hobbelt weer langzaam richting toilet* :D

echt heerlijk zo'n fles ijskoude spa blauw! .. en nog steeds niet naar het toilet moeten, rara hoe zou dat nu komen :D

Origineel geplaatst door Bahamut
echt heerlijk zo'n fles ijskoude spa blauw! .. en nog steeds niet naar het toilet moeten, rara hoe zou dat nu komen :D

Zeker nog geen koffie gedronken? :D

Het schijnt dat je daarmee meer vocht verliest dan dat je inneemt :D "wout"

Voor iedereen een gelukkig en muzikaal 2004, moge 2004 meer originaliteit brengen aan de industrie!

:okdan: en minder-> :peukie:

En een bugvrij 2004. :)

eej beste wensen iedereen! een luidruchtig 2004 :biertje:

ik ben trouwens naar de brug geweest, het enige fenomeen waar nieuw vennep min of meer beroemd om is... erg gezellige sfeer zoals altijd, veel alcohol, en een lekker groot en warm vuur, alleen jammer dat er geen auto op stond zoals vorig jaar... :mega:

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!! (hebben jullie al je vingers nog?)

Heb oud en nieuw met o.a. 2 Belgische meiskes doorgebracht...
Reden genoeg om te emigreren naar Belgie...
:luv:

Brasschaat het liefst :D

neen midioot had de eerste:
Heb ik nu ook een prijs gewonnen? Of een eervolle vermelding??? Of krijg ik nu privileges omdat ik Synthforum voor het jaar 2004 geopend heb? WHOEAAAHAHAHA :D :D :D :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back