trance producers uit het noorden gezocht

moderycia

Nieuwkomer
Welke producer uit het noorden heeft zin om met mij een project te starten.
Ik kom zelf uit omgeving van stadskanaal.
mail voor verdere info: ham00620@planet.nl

Origineel geplaatst door Funkadelic
Binnenkort hoop ik mijn eigen domeintje te hebben zodat ik wat kan uploaden en mijn muziek een beetje online staat nu moet ik het via een klasgenoot doen wat redelijk zuigt, je kan me toevoegen op msn though.. ik kan je mijn crap sturen -> godmademefunki@hotmail.com

No offence hoor... maar ik had het eigenlijk tegen moderycia/topicstarter ;)

Ja...ik geef toe dat het onduidelijk heeft kunnen zijn ja ;) Maar aan de andere kant... jij stelde de vraag niet ...dus dat leek me ook wel weer redelijk duidelijk...

Zet er int vervolg wel een naam bij! :D

Maargoed Moderycia laat het sowieso afweten?? ;)

Almeros, heb jij ook wat muziek online staan?

Ik ben zelf ook op zoek naar iemand om muziek mee te maken.
Geen trance, tenzij het psychedelic trance is.
Mijn voorkeur gaat uit naar het maken van electroniche muziek (denk aan: underworld, orbital, flluke, juno reactor, etc.)
en drum 'n bass (chemical brothers, crystal method en dergelijke).

Ik was al eerder van plan om met iemand uit Groningen te gaan samen werken, alleen was dat een beetje een vage gast (wel aardig verder), maar je kon er niks mee :stupid . Hij had ook nog nooit echt iets gemaakt kwa muziek.

Dus als er nog mensen zijn uit het noorden (Friesland/Groningen) die samen met mij muziek willen gaan maken, laat het ff weten. Ik wil naast het samenwerken ook gewoon nog mijn eigen muziek maken.

Voor mijn muziek kun je kijken op http://www.xs4all.nl/~pcwouda

Bij interresse zou ik dan ook wat muziek van de ander willen horen, elkaars muziek style moeten elkaar toch wel aanspreken.

ok mzzls :doei:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt naar een samenwerking opzoek ben... al is het alleen al omdat ik zelf al nauwlijks aan m'n eigen muziek toe kom...

Maar precies zoals jij zegt, als je met iemand wil samenwerken zal je stijl iig bij elkaar moeten passen. Vandaar dat ik Moderycia ernaar vroeg, krijgt hij sneller en betere respons denk ik... En daarnaast moeten de karakters nog bij elkaar passen natuurlijk :)

Je tracks klinken overigens zeer goed Foton! Zeer af, om maar zo te zeggen...

Sowieso leuk om elkaar allemaal nog eens te gaan ontmoeten! Kijk hier...

Origineel geplaatst door foton
Almeros, heb jij ook wat muziek online staan?

Ik ben zelf ook op zoek naar iemand om muziek mee te maken.
Geen trance, tenzij het psychedelic trance is.
Mijn voorkeur gaat uit naar het maken van electroniche muziek (denk aan: underworld, orbital, flluke, juno reactor, etc.)
en drum 'n bass (chemical brothers, crystal method en dergelijke).

Ik was al eerder van plan om met iemand uit Groningen te gaan samen werken, alleen was dat een beetje een vage gast (wel aardig verder), maar je kon er niks mee :stupid . Hij had ook nog nooit echt iets gemaakt kwa muziek.

Dus als er nog mensen zijn uit het noorden (Friesland/Groningen) die samen met mij muziek willen gaan maken, laat het ff weten. Ik wil naast het samenwerken ook gewoon nog mijn eigen muziek maken.

Voor mijn muziek kun je kijken op http://www.xs4all.nl/~pcwouda

Bij interresse zou ik dan ook wat muziek van de ander willen horen, elkaars muziek style moeten elkaar toch wel aanspreken.

ok mzzls :doei:

samenwerking lijkt mij wel een keer leuk, leren van elkaar, maar ik moet zeggen dat ik uit een andere hoek kom als jou, ben een software knaapje en doe geen drum and bass, wat er wel redelijk op lijkt is uk garage/2step dit grenst in sommige gevallen aan de heavy oldksool garage (denk zinc & hype, die ook dnb doen) voor de rest beetje techno en een heel veel beetje house :D p.b. me anders ff

Origineel geplaatst door Funkadelic
samenwerking lijkt mij wel een keer leuk, leren van elkaar, maar ik moet zeggen dat ik uit een andere hoek kom als jou, ben een software knaapje en doe geen drum and bass, wat er wel redelijk op lijkt is uk garage/2step dit grenst in sommige gevallen aan de heavy oldksool garage (denk zinc & hype, die ook dnb doen) voor de rest beetje techno en een heel veel beetje house :D p.b. me anders ff

Ik werk zelf ook veel met software, maar ik koop wel steeds meer hardware synths erbij. Ik wil t.z.t. misschien ook een keer iets live gaan doen.
Garage/2step/house, waarschijnlijk ligt dat toch iets te ver weg van mijn muziek style/smaak.
Ik denk dat beide muzieksmaken toch wel een beetje op 1 lijn moeten liggen om samen muziek te kunnen maken.
Maar je kunt altijd ideeen en dergelijke uitwisselen op zo'n meeting waar Almeros mij op wees :) .

Back