gear in combinatie met katten...

Haha.. ja. alles wat beweegt vind ie kennelijk interessant.. maar gelukkig duikt ie er niet 24/7 voor.. :D

Fresh
IMG_0300.jpeg
IMG_0299.jpeg

wat is dat voor een gedrocht?........

ow een custom build pc , die kat is gaaf :)

Ik volgde de FB pagina.. waar mensen foto's van hem deelden.. als ie weer eens ergens was gespot.. Was nergens bang voor.. het ergste wat je kan overkomen, dat je kat aangereden wordt..
Ja vorig jaar ook op die datum ongeveer Roland verloren bij een aanrijding (was net 3 jaar oud), is een enorme shock ineens. Na een week naar de klote zijn hebben we er 2 uit het asiel gehaald, beste actie ooit.

Ja vorig jaar ook op die datum ongeveer Roland verloren bij een aanrijding (was net 3 jaar oud), is een enorme shock ineens. Na een week naar de klote zijn hebben we er 2 uit het asiel gehaald, beste actie ooit.
Had het aleens gelezen ja. Super klote. Je weet ook idd dat je eens afscheid moet nemen.. ook pijnlijk maar dat zie je 'n beetje aankomen.. je kat die ineens niet meer thuiskomt, vreselijk.
Hou je deze 2 wel binnen nu? Sowieso super om dieren uit een asiel te nemen.. en uitgezocht worden als baas.. <3 Zo is het wel een beetje.. :D

ja deze komen ook gewoon buiten, is niet natuurlijk om ze binnen te houden. Liever 5 jaar en dan alles doen wat ze leuk vinden dan 10 jaar en dan een gefrustreerd en ziekelijk beestje. Ik hou ze wel altijd maar een paar uur achtereen buiten en ook alleen als ik thuis ben. s nachts sowieso binnen, ik moet er zicht op hebben. Meer voor mijn gemoedsrust zeg maar.

Ja deze kwam me ook gelijk omver duwen in de poezenkamer in het asiel, dus die ging gelijk mee dan en zijn zussie ook. Anders is het een beetje zielig kwam ik later achter. Die andere was in zijn uppie en was een beetje eenzaam dacht ik. Je kan nooit met een kat connecten als dat ze met elkaar doen. Zeker als het uit een nestje is.

Wij hebben de tuin afgezet met gaas plus een draadje schrikdraad.
no way dat ik ze op straat laat lopen.
nog afgezien van het gevaar van aanrijden is er ook nog het gevaar van diefstal.
Met name dat Silver Smoke monster hierboven loopt met iedereen mee, laat zich oppakken en dragen als een baby.
Maar ook de 3 dames die we hebben, overigens allemaal Noorse Boskatten, 2 torties en 1 Amber zijn makkelijke prooi voor hebberige mensen.
Het is ook totale onzin dat ze daardoor gefrusteerd zouden moeten zijn, ze kennen geen buiten en ze hebben hier alles aan tunnels en krabpalen wat je maar verzinnen kunt.

En dan dit nog:
Ik ga het mijn buren met meisje van 3, zandbakje enz. niet aandoen om de stront van mijn katten te moeten opruimen.

Hier in de buurt lopen gelukkig genoeg katten buiten.. en allemaal kennen ze me. Raskatten is idd wat anders.. verschikkelijke daad als een dier van zijn huis wordt weggenomen.

Een paar maandjes terug kwam ik ineens een kat tegen (was middennacht en moest nog even een vuilniszak dumpen).. was een beetje bang maar toen ik toenadering zocht werd ie vreselijk aanhalig.. en liep met me mee. Toen ik terugliep van mijn missie liep mee naar de voordeur en bleef daar zitten toen ik binnen was.. toen maar even de voercheck gedaan.. en compleet uitgehongerd en maar even onderdak gegeven voor de nacht.. volgende dag richting dierenarts.. gelukkig gechipt en weer naar zijn plekje kunnen brengen (7km hier vandaan). Was dus bij mensen in een auto gestapt die hier 2 straten verderop woonde. Het blijven een beetje avonturiers.. maar daarom alleen al chippen, ook al heb je je je hele tuin omringt met weet ik wat allemaal.

Oh..over buurtkatten gesproken.. <3

Die vakken zijn 40cm diep en ze steken er amper uit, ze zijn ook nog eens loeizwaar dus das geen risico.

Meneer (die zwarte idioot dus) weet ook donders goed waar ie wel en niet mag aankomen.
bedoelde ook vooral die kraan ofzo die steekt wel aardig uit, bovendien is mijn lokale idioot 10 kilo dus dat scheelt mogenlijk ook nog wel :D weten en niets doen zijn overigens twee heel verschillende dingen in katten beleving en hij is op dieet waar hij het niet altijd mee eens is...

bedoelde ook vooral die kraan ofzo die steekt wel aardig uit, bovendien is mijn lokale idioot 10 kilo dus dat scheelt mogenlijk ook nog wel :D weten en niets doen zijn overigens twee heel verschillende dingen in katten beleving en hij is op dieet waar hij het niet altijd mee eens is...
OMG
Jij bent een echte kenner :dubbel:

Maar meneer en de dames mogen uitsluitend in mijn hobbkamer komen als ik er ook ben.
Meneer is ten allen tijde aanwezig, volgens de fokster heeft ie per ongeluk update hond 2.0 gekregen.
Van de dames komt alleen de jongste zo af en toe even buurten.

10 Kilo
Das 'n beste :halleluja

Back