Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mooi dat kopje precies over de rand haha
Populaire kater Hermes uit Ronse overreden: "We gaan je avonturen enorm missen"
Ja vorig jaar ook op die datum ongeveer Roland verloren bij een aanrijding (was net 3 jaar oud), is een enorme shock ineens. Na een week naar de klote zijn hebben we er 2 uit het asiel gehaald, beste actie ooit.Ik volgde de FB pagina.. waar mensen foto's van hem deelden.. als ie weer eens ergens was gespot.. Was nergens bang voor.. het ergste wat je kan overkomen, dat je kat aangereden wordt..
Ow mijn peeceetjewat is dat voor een gedrocht?........
ow een custom build pc , die kat is gaaf![]()
Had het aleens gelezen ja. Super klote. Je weet ook idd dat je eens afscheid moet nemen.. ook pijnlijk maar dat zie je 'n beetje aankomen.. je kat die ineens niet meer thuiskomt, vreselijk.Ja vorig jaar ook op die datum ongeveer Roland verloren bij een aanrijding (was net 3 jaar oud), is een enorme shock ineens. Na een week naar de klote zijn hebben we er 2 uit het asiel gehaald, beste actie ooit.

een wonder dat je die lego zo over de rand uitstekend naast je scherm durft te zetten dat zou bij de mijne echt niet veilig staan als hij hangry of gewoon nieuwschierig is

Die vakken zijn 40cm diep en ze steken er amper uit, ze zijn ook nog eens loeizwaar dus das geen risico.over de rand
bedoelde ook vooral die kraan ofzo die steekt wel aardig uit, bovendien is mijn lokale idioot 10 kilo dus dat scheelt mogenlijk ook nog welDie vakken zijn 40cm diep en ze steken er amper uit, ze zijn ook nog eens loeizwaar dus das geen risico.
Meneer (die zwarte idioot dus) weet ook donders goed waar ie wel en niet mag aankomen.
weten en niets doen zijn overigens twee heel verschillende dingen in katten beleving en hij is op dieet waar hij het niet altijd mee eens is...OMGbedoelde ook vooral die kraan ofzo die steekt wel aardig uit, bovendien is mijn lokale idioot 10 kilo dus dat scheelt mogenlijk ook nog welweten en niets doen zijn overigens twee heel verschillende dingen in katten beleving en hij is op dieet waar hij het niet altijd mee eens is...