zoek Kurzweil K2000s/K2500s

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door Digimod
K2000 V3 ca 495 euro
k2500 ik zal voor een rack gaan aangezien je mee gaat betalen voor het toetsenbord etc
K2500 R ca 800 Euro...

Ik weet het niet hoor, ik zie toch langzaam die prijzen weer wat omhoog gaan, ook op ebay.de gaan ze er toch elke keer weer voor 500 of meer uit.

Mensch ik denk dat je maar eens op ebay.de moet gaan kijken, in nederland is alles kut.

thanx - maar gezien de specs moet deprijs met 450 euro naar beneden - en daar gaat die arab gast vast niet mee akkoord -
zou wel lekker zijn deze bak - met de "iran kit" "turk kit" - vet man :)

K2000 v3
3.87j(anis)
sampling
1 gig intern hd
64 mb
extern zip 100mb met veel disks
nieuwe softcase
manuals (die manuals lezen trouwens echt lekker weg - echte novels zijn het, in tegenstelling tot roland troep)

ik heb de machine sinds zat avond - ben nu bezig mijn sample - library over te pompen

..i'm investigating....

alles kostte trouwens 600 euro.

ik dacht:

zijn die ROMS eigenlijk ook op cd verschenen?
Zijn er eigenlijk ook techno/electro sample cd's voor kurzweil (dus niet andere formaten die hij toevallig leest?)

tricky is dat als je wavs inlaad vanaf diskette dat je ze dan in de 1e insantie niet ziet op de program lijst - maar daar is een omweg voor gelukkig.

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
K2000 v3
3.87j(anis)
sampling
1 gig intern hd
64 mb
extern zip 100mb met veel disks
nieuwe softcase
pram uitbreiding
manuals (die manuals lezen trouwens echt lekker weg - echte novels zijn het, in tegenstelling tot roland troep)

ik heb de machine sinds zat avond - ben nu bezig mijn sample - library over te pompen

..i'm investigating....

alles kostte trouwens 600 euro.

dit ding heeft mijn interesse getrokken.. zou je eens wat kunnen posten wat je met zo'n kurzweiler in elkaar kan fietsen.?

Origineel geplaatst door donbrasco
dit ding heeft mijn interesse getrokken.. zou je eens wat kunnen posten wat je met zo'n kurzweiler in elkaar kan fietsen.?

wat wil je horen, pads, efx? presets? eigen dingen? welke stijl?

Origineel geplaatst door donbrasco

"dat ding" is trouwens een vette belediging - "dat ding"zeg je tegen een roland ofzo, niet tegen een k'weil.
Ben je een prutser ofzo :)

tricky is dat als je wavs inlaad vanaf diskette dat je ze dan in de 1e insantie niet ziet op de program lijst - maar daar is een omweg voor gelukkig.

gek he 8o)

is ook een sample geen program

program = layers = keyszones = verzameling samples

en die rom als cdrom lijkt me moeilijk
kurzweil heeft namelijk een soort compressie toegepast bij de onboard romsounds
iig bij standaar 8 mb set .. die extra's roms denk ik dus ook
maar weet het niet zeker of je die bedoelde ..

Origineel geplaatst door MadR
gek he 8o)

is ook een sample geen program

program = layers = keyszones = verzameling samples

en die rom als cdrom lijkt me moeilijk
kurzweil heeft namelijk een soort compressie toegepast bij de onboard romsounds
iig bij standaar 8 mb set .. die extra's roms denk ik dus ook
maar weet het niet zeker of je die bedoelde ..

ja - ik snap het - maar je kan ze toch gewoon samplen? dus een toets aanslaan en opnemen naar je pc - dan bewerken en opslaan als krz file? zoveel sounds zitten er toch niet op zo'n rom board, 200 per board dacht ik toch? dus dan op een zip zetten en inladen als krz sounds.
Ben nu net dat programma van ene bart lemaire aan het checken die wav naar kurz vertaald - eerder op de dag lukte me het niet met de transalator - ik weet niet waar om, ik heb de versie 2.50 - welliht doe ik iets verkeerd.

ja - ik snap het - maar je kan ze toch gewoon samplen? dus een toets aanslaan en opnemen naar je pc - dan bewerken en opslaan als krz file? zoveel sounds zitten er toch niet op zo'n rom board, 200 per board dacht ik toch? dus dan op een zip zetten en inladen als krz sounds.
Ben nu net dat programma van ene bart lemaire aan het checken die wav naar kurz vertaald - eerder op de dag lukte me het niet met de transalator - ik weet niet waar om, ik heb de versie 2.50 - welliht doe ik iets verkeerd.

weet je wat multisamples inhouden ? wrm er keyzones opzitten ?
kijk maar eens goed naar die keyzones .. 200 samples .. daar kom je wel van terug !

oftewel als je ze zo sampled ga je aan de hele bak voorbij

:stupid

Status
Please reply by conversation.
Back