Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
fout!
bitch mode off..
volgens mij gebruikt een asr 10 zijn dsp n.a.v wat je gebruikt .. en vooral de sequencer zou hem op zijn bek kunnen krijgen omdat ie geen limiet heeft in hoeverre je de dsp kan belasten (alles wordt door de dsp gedaan bij de asr dacht ik) ... de waldorf Q heeft dat ook dacht ik .. maar gaat niet op zijn bek gelukkig
ik weet niet of dat reden is van vastlopen maar ik heb er hier weinig over gezien iig van je .. jammer !
en je blaast me net iets te hard van de toren ..
Dat je toch andere sounds gebruikt ?? sorry maar juist de combinatie interne multisamples met die synth er overheen is wat de kurzweil maakt ! het is dus niet alleen een hele domme opmerking .. het is complete onwetenheid van wat je hebt gekocht ! en waarom hij hier zo wordt aangeprezen !
je zegt ook dat het 'geen ding is' maar dat 'ie vet is'
maar wrm die vet is kan je bij lange na niet onderbouwen want je begrijpt er nog niet echt veel van ..
Begrijp me goed dat is ook niet erg .. en zoals je zegt heb ik ook moeten leren
maar ik erger me aan mensen die synth wegdoen met een drogreden terwijl ze achteraf gezien zich helemaal niet hebben verdiept in een apparaat
Ken ook nog een forumlid die een Waldorf Q had gekocht en hem wegdee omdat er volgens hem alleen maar trance sounds uitkwamen .. dan irriteer ik me daar erg aan ja ! ..
dan doe je een bak echt te kort !!
is een beetje hetzelfde als 90 % van de computer problemen .. die ontstaan niet door de software maar omdat de gebruikers iets vreemd deden of totaal niet wisten waar ze mee bezig waren .. en dan vervolgens de computer de schuld geven terwijl zij het probleem zijn ..
En je helpen ? .. ik heb hier al wat dingen aan je uitgelegd
je had ook de manual gewoon kunnen pakken en je als een normaal mens in hetgeen wat je koopt kunnen verdiepen ...
En ja ik ben hard in me beweringen en aanpak .. en zal zeker wat aannames hebben gebruikt.
ook geef ik je er harder van langs dan je misschien verdient ..
maar bij mij is de regel .. toon maar aan dat je echt geprobeerd heb de bak te begrijpen en als je ergens echt niet uit komt dan vraag je het ... maar niet bij elke wisse wasje om hulp schreeuwen ..
of te wel ik wil je best helpen maar gebruik je hersens ipv op anderen te teren
geef me het gevoel dat je echt voor de bak gaat .. dan kan ik je nog een hoop leren over k'weil !
Ik hoop dat je dit in het juiste licht ziet en we je over 5 jaar nog steeds als trouwe kurzweiler kennen ..
groet
mad'r