zoek Kurzweil K2000s/K2500s

Status
Please reply by conversation.
ik geloof dat ie de manual heeft gevonden ... :D

nu nog kijken of het resultaat er zal zijn ... :P
maar verdiepen is iig goed !

veel succes .. lief afzeikmaatje van me .. :kroon:

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ok mensen - hierbij ik moet jullie laten weten dat ik voorlopig niet meer op deze site terug kom.

die kurzweil...whoooowhoooohoo. De mogelijkheden zijn zooooo diep..eindelijk een echt instrument. wat een intelligente machine en dat voor die tijd! die algorithms, die filters, die fun's - daar ben ik nog maanden mee zoet mensen - daarom laat ik hierbij weten dat dit voorlopig mijn laatste post hier is - deze machine schreeuwt om aandacht - ik ga veel meer programming tutorials van het net halen om dingen te ontdekken die ik nog over het hoofd gezien heb en daarom zal ik niet meer op deze site komen.

iedereen die lult dat kurzweil uit de tijd zou zijn zou deze bak een moeten proberen en zijn smoel houden of bij zijn roland/yamaha speeltjes blijven - tijdloos is dit - en dit is nog "maar"de 2000 - what about de kdfx,live mode...

wat een deal was dit zeg! pats een tjidloze workstation voor 600 euro!

maw -ik heb veel van deze site geleerd, veel mensen afgezeken, werd zelf ook afgezeken - maar nu is het tjid om eens echt muziek te gaan maken - dat kan ook want nu heb ik ook een machine die een uitdaging vormt.

dus daaag lieve mensen,daaag!! :)

Dat is echt precies hetzelfde hoe ik erover dacht toen ik hem een aantal jaren geleden heb gekocht,,, Ik maak nog steeds hele nummers met alleen de k2000,, kwam er 4 maanden geleden pas achter dat je er geweldige basslines mee kan maken.

nouja,, have FUN iig

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ok mensen - hierbij ik moet jullie laten weten dat ik voorlopig niet meer op deze site terug kom.

die kurzweil...whoooowhoooohoo. De mogelijkheden zijn zooooo diep..eindelijk een echt instrument. wat een intelligente machine en dat voor die tijd! die algorithms, die filters, die fun's - daar ben ik nog maanden mee zoet mensen - daarom laat ik hierbij weten dat dit voorlopig mijn laatste post hier is - deze machine schreeuwt om aandacht - ik ga veel meer programming tutorials van het net halen om dingen te ontdekken die ik nog over het hoofd gezien heb en daarom zal ik niet meer op deze site komen.

iedereen die lult dat kurzweil uit de tijd zou zijn zou deze bak een moeten proberen en zijn smoel houden of bij zijn roland/yamaha speeltjes blijven - tijdloos is dit - en dit is nog "maar"de 2000 - what about de kdfx,live mode...

wat een deal was dit zeg! pats een tjidloze workstation voor 600 euro!

maw -ik heb veel van deze site geleerd, veel mensen afgezeken, werd zelf ook afgezeken - maar nu is het tjid om eens echt muziek te gaan maken - dat kan ook want nu heb ik ook een machine die een uitdaging vormt.

dus daaag lieve mensen,daaag!! :)

Kom tot mij, mijn zoon! Zwijg in deemoed vergeet niet licht wat U gegeven zij;
Gaat heen en volvuldigd U tot in het zevende geslacht;
Aanbid Hem, die U loodste tot de Enige Waarachtige Kennis;
Gedenk Hem en Zijne onbaatzuchtige Bijstand in alle dagen;
Spreek noch ijdel noch kwaad zijner naam;
Voltrek zijn Werk gelijk het zweet uwer aanschijns;
Eert zijne Eenige Volledig goedgekeurde Profeet:
ISPdeRuiter
Ik zeg:
Ie Esch Pee duh Ruiter
Wij zeggen:
Ie Esch Pee duh Ruiter
Men zegt:
Ie Esch Pee duh Ruiter

Laat het zo zijn !

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Kom tot mij, mijn zoon! Zwijg in deemoed vergeet niet licht wat U gegeven zij;
Gaat heen en volvuldigd U tot in het zevende geslacht;
Aanbid Hem, die U loodste tot de Enige Waarachtige Kennis;
Gedenk Hem en Zijne onbaatzuchtige Bijstand in alle dagen;
Spreek noch ijdel noch kwaad zijner naam;
Voltrek zijn Werk gelijk het zweet uwer aanschijns;
Eert zijne Eenige Volledig goedgekeurde Profeet:
ISPdeRuiter
Ik zeg:
Ie Esch Pee duh Ruiter
Wij zeggen:
Ie Esch Pee duh Ruiter
Men zegt:
Ie Esch Pee duh Ruiter

Laat het zo zijn !

Zeker vergeten zijn medicijnen in te nemen; tamelijk hysterisch deze post.
Je kan toch ook gewoon om een bedankje bedelen; nee, zo moet het zeker niet.
En als mensen hun eigen posts gaan beantwoorden loopt het hier natuurlijk snel uit
de klauwen.

Terecht gewezen,
ISPdeRuiter

Mensch-maschine.

Mensch-maschine.

Bedankt voor jouw persoonlijk bericht.
Ik heb het me zeer aangetrokken in positieve zin.

Dank je wel,
ISPdeRuiter

Status
Please reply by conversation.
Back