test je hoofdtelefoon

Re: test je hoofdtelefoon

Origineel geplaatst door feindbild
algauw met dit muziekje.
(de clicks/overcompressie op sommige stukken zijn de bedoeling en geen mp3-converterfouten.)

gear: juno 60, protools free op g3 imac.

.:mark.of.the.moon:.
hiero

Leuk maar hoe en wat voor conclusies moet ik nou kunnen trekken?

:confused:

wat is dit ?

op dit moment ben ik licht aan geschoten, maar ik kan hier niet in de flow komen

Origineel geplaatst door Slipperman
hehe vage shit man... isniezot ;)

bedoel je dat dit lijkt op dingen die isniezot maakt? heb onlangs zijn 'blauwe tandpasta...' beluisterd (meermaals), maar dat is toch iets helemaal anders? ik dacht dat hij vooral ritmische dingen maakt?

btw, 't is een flash player. bij mij doet hij gewoon. 8)

nu, dit nummer is voor mij een korte excursie in andere wateren. normaal werk ik vooral met vreemde en liefst zware en kapotte ritmes en deze keer wilde ik net iets met een minder opgefokt ritme en zonder duidelijke beats. dit is een van mijn meer 'karakteristieke' tracks.

heeft er niemand anders nog iets over te zeggen?
heb het netge-upload in 160kbps versie ipv de vorige 128 kbps. klinkt iets helderder nu. maar het aantal hits staat weer op 0 natuurlijk ;{ :peukie:

als jij schopt schop ik terug....

Aparte geluiden, soundscape, een beetje te lang naar mijn mening. En ik herken de juno in de geluiden duidelijk:)

mijn hoofdtelefoon is ok & zegt dat er nog werk is aan je dynamiek & spectrum ;)

fb

Origineel geplaatst door Funk Bunker
mijn hoofdtelefoon is ok & zegt dat er nog werk is aan je dynamiek & spectrum ;)
fb

heb je tips?
wat ontbreekt er volgens jou?

Origineel geplaatst door elektrovolt damn... eigenlijk moet ik ook nog een keer een juno hebben...[/B]

is een leuke synth. heb hem vorige week gekocht. in zeer mooie staat voor 175 euro :)

Back