Origineel geplaatst door Backdrop
record ingedrukt?
tuurlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Backdrop
record ingedrukt?
Origineel geplaatst door Saskija
Je ziet wel de meters uitslaan als je een toets indrukt of de pitchbend gebruikt? Want dan krijgt Cubase in ieder geval wel data binnen.
Origineel geplaatst door Phase
in het scherm DEVICES, DEVICE SETUP, VST MULTITRACK kan ik 2 soorten asio drivers kiezen met bijhorenden latency waarden.
ASIO multimedia driver
input latency: 110.000 ms
output latency: 749.932 ms
of
ASIO DIRECTX FULL DUPLEX DRIVER
input latency: 325.079 ms
output latency: 83.379 ms
heeft het hier iets mee te maken?
Origineel geplaatst door Thaizer
Midi Filter toevallig ??
Origineel geplaatst door Toon
Je hebt de quantize toch niet verkeerd staan of zo? MS2000 staat ook als midi input geselecteerd?
Staat dit trouwens niet goed uitgelegd in de handleiding? Das meestal gemakkelijker dan het hier te vragen.
Origineel geplaatst door Phase
weet dan helemaal niemand wat hier aan de hand is???????????
Origineel geplaatst door quifster
nee, op basis van de informatie die je geeft kan niemand dat oplossen. Het kan van alles zijn.
begin maar eens met het maken van een checklist van wat je allemaal al gedaan hebt.
bijvoorbeeld: als je een noot aanslaat op je keyboard zie je dan en de transport bar een meter uitslaan?
Dat zijn de basis dingen waar je mee moet beginnen.
Aangezien je blijkbaar net het pakket hebt gekocht zou ik gewoon de winkel eens bellen waar je hem gekocht hebt. en dan via de telefoon proberen het probleem te achterhalen.
Voor zover ik weet heeft niemand de door jou gemelde problemen, dus het moet ergens in je setup zitten. MAar om daar achter te komen hebben we echt veeeeeel meer informatie nodig.
Origineel geplaatst door Saskija
Ik heb t al gevraagd maar geen antwoord: zie je de midi in-meter op en neer gaan als je een toets indrukt of de pitchbend gebruikt. Als je niet de juiste MIDI in gekozen heb, zie je alleen de rode meter in de transport bar bewegen. Als je wel de juiste MIDI in hebt gekozen, stuurt Cubase het signaal weer terug en zie je zowel in de transport bar als in de actieve MIDI track de meter groen uitslaan.
Het is het beste om eerst bij in voor "All MIDI inputs" te kiezen. Check ook in Devices -> Device Setup of er niet een MIDI input foutief uit staat.