Andromeda en Outputs ???

dione

hardkoor
Als ik met m'n Andromeda in Mix-Mode werk,wil ik wel eens meer als de 4 uitgangen ( main en aux ) gebruiken....het is me gelukt om de individuele outs te gebruiken ( voice outputs ) maar dit werkt vreemd :

Eerst moet je het geluid op Mono zetten,dan kun je een nummer van de voice out kiezen....vervolgens de voice output aanzetten...en dan de de normale outputs uit....

Deze instellingen worden met de program mee-gesaved,maar je moet wel elke keer je normale uitgangen of voice-out uitzetten als je in een Mix bezigbent...

Erg omslachtig dus.....weet iemand een andere manier om dit te bereiken ? En dan ook bijv. stereo geluiden ?

headbanger had er toch 1?

Ja maar ik gebruik nooit meer dan 1 geluid hij is vet zat zo.:okdan:

Misschien dat Pim je misschien kan helpen? hij kent die machine door en door.

Dan wachten we maar weer ff op zijn antwoord...

mailtje naar pim en of naar alesis sturen !

ik zou het ook niet weten, het concept van die individuele outs alleen al heeft me ervan weerhouden ze te gebruiken. ik beperk mezelf tot de 4 outs. lastig ook dat de multi's weer met gekke kabels werken, ipv 16 losse multi outs.

ik heb uberhaupt te weinig tijd om eens flink diep in het programmeren van de A6 te duiken, jammer vind ik dat. A6 is alleen leuk als je zeeen met tijd ervoor hebt.

vlgns. mij is er geen "makkelijke" manier. dat is de prijs van de enorme flexibiliteit van dit apparaat. Als je een Mix vwilt met indiv. outputs dan zul je daarvoor een aantal speciale Programs moeten maken die daar rekening mee houden. dwz: niet allemaal voice 1 gebruiken :)

het is te doen maar best wel omslachtig en niet even "snel snel" in elkaar te flansen.

Back