nat of droog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: nat of droog

Origineel geplaatst door 6 trak
hoe scheren de synthforummers zich eigenlijk?

......met de saw, en gewoon los uit het handje.

Laatst gewijzigd:
Waarom staat epileren niet in het etiquetteformulier ?

Met wortel en tak uitroeien die handel,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Waarom staat epileren niet in het etiquetteformulier ?
de vraag was hoe men zich scheert... bij de optie die u aandraagd is daar geen sprake meer van zo u mischien wel begrijpt...

"etiquette" maar meneer den Ruiter toch, een woord blunder... dat zijn wij toch echt niet van u gewend :D

Laatst gewijzigd:
Ik droog met zo'n ouderwets scheermesje. (nee niet zo'n eentje die de kapper gebruikt).
Maar ik heb gemerkt dat scheermesjes dan wel snel bot worden. Dus alleen de eerste week gaat het makkelijk.
De laatste tijd wil ik de boel ook nog wel eens even nat maken, dan schijnen de mesjes minder snel te slijten.

Droog, scheermesje, dus oud analoog scheermesje, niet voorzien van midi-interface, wel van cv gate in out.

Origineel geplaatst door chrizz
wel van cv gate in out.

Ik heb wel es last van gate(n) NA het scheren...........

en @sander: droog scheren met 'n mesje ?!?!? je bent 'n beest !!! :duivels:

6 doet het altijd nat met schuimspuiter... tenzij deze is ge-empty-neerd dan maken we temperatelijk gebruik van de oerdegelijke oversized scheerpenseel incl. het welbekende, uit grootvaders tijd, rubuust stuk zeepblok 8)

Origineel geplaatst door sander
De laatste tijd wil ik de boel ook nog wel eens even nat maken, dan schijnen de mesjes minder snel te slijten.
erm... oooow mesjes... ik las het bijna verkeerd... met nog een 'I' er tussen zeg maar... *gniffel* er 'tussen'... :D

Ik scheer me analoog.. Dus nat met mesje. Werkt het beste.

6 doet het altijd nat met schuimspuiter... tenzij deze is ge-empty-neerd dan maken we temperatelijk gebruik van de oerdegelijke oversized scheerpenseel incl. het welbekende, uit grootvaders tijd, rubuust stuk zeepblok 8)
[/size] :D

Wie zijn we? Ik neem aan dat je vriendin zich niet opdezelfde manier scheert, of hebben we hier over je vriend 8)

Wie zijn we? Ik neem aan dat je vriendin zich niet opdezelfde manier scheert, of hebben we hier over je vriend 8)

6 heeft blauwe sterren, dus ook mss blauw bloed ??

(Wij, majesteit der synthologische nederlanden............enz, enz)

zeg sander... jij had toch net 'de baard in de keel'... scheer je die ook? :D

Goed punt:

Gezien de leeftijden die men op dit mooie forum tegenkomt, de volgende keuzemogelijkheid voor op het
"etiquette"-formulier:

Scheren ? Wat is dat ? Ik hou me zacht & soepel met Zwitsal voor baby-billetjes.

mie, maaizelf end aai...

zeg sander... jij had toch net 'de baard in de keel'... scheer je die ook? :D

jep, ik slik van die ontharingscreme die vrouwen op hun benen smeren.
Anders kan ik namelijk niet meer zo mooi hoog zingen met de baard in de keel.

scheren is watjes! 8>

Ik overweeg om modulair te gaan scheren. Zo'n bromding, maar dan met zeep er in. Flips koel skin heet het geloof ik.

jep, ik slik van die ontharingscreme die vrouwen op hun benen smeren.

:halleluja

tipje: Neem ontbladeringsmiddel ! Dat is vloeibaar en glijdt dus wat lekkerder door het strotje.

SCHEREN, Heerlijk! Nix lekkerders dan scheren, met mesje natuurlijk, en niet zomaar een mesje, maar DRIE mesjes die in SYNC als een straaljager over mijn kop heen vliegen! En dan lange halen, van mijn kin tot ver boven mijn oren (kaal of kammen? doe maar kaal...8)) En scheergel, geen schuim hé! En weet je, het scheermes begint ondertussen terrein te winnen op mijn hoofd want mijn haar grens trekt zich steeds angstvalliger terug bij het zien van het drie-mes-monster. Ben je lekker snel klaar! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back