nat of droog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
gewoon.. met n 3 koppig machientje... (waar je overigens heel je gezicht mee kapotschraapt als je te hard duwt...) ;)

Met een scheerapparaat gaat snel en minder troep ;)

Ik heb nog wel een tip:Als de mesjes van je analoge troep bod zijn dan kun je ze redelijk fixen door ze in de afwasmachine te doen :)

Heren, ik kan U zeer aanbevelen inzake zg. 'nat' scheren: scheerolie! dit zijn van die minuscule flesjes, 3 druppels per scheerbeurt, geen geklooi meer met schuim en gel... Ik zei laatst nog tegen een meisje: 'if you were a guy, I'd recommend it to you'. Later dacht ik, eh - nou ja, laat maar...

Nat is uiteraard altijd beter.
Dat glijdt veel natuurlijker.

En van die bromdingen aan je kop wordt je ook niet vrolijk van op de vroege ochtend.

Nat dus; meestal onder de douche, al dan niet geholpen door witte schuim (al prefereer ik met schuim, daar is niet altijd tijd voor; 't krast ook wat minder achteraf) wordt 't allemaal glad met behulp van dhr. Wilkinson.

Origineel geplaatst door 6 trak
"etiquette" maar meneer den Ruiter toch, een woord blunder... dat zijn wij toch echt niet van u gewend :D [/B]

Boobytrap (maar dat wist mijn geniale evenknie ook al).

ISPdeRuiter

ik giet meestal gewoon een scheut alcohol over me gezicht heen en steek het gewoon in de brand. 'k heb nog nooit gehoord van scheren. kzou niet eens weten waar jullie het over hebben..

Zonde van die alcohol!

Maar werkt het ook tegen puistjes?
Van die grote met witte puntjes?

Origineel geplaatst door fuse
Zonde van die alcohol!

Maar werkt het ook tegen puistjes?
Van die grote met witte puntjes?

daar helpt dit tegen ;)

Attachments

• garnier2.jpg
    garnier2.jpg
    13,5 KB · Bekeken: 92
Here Jezus nog aan toe.

Here Jezus nog aan toe.

Origineel geplaatst door gemmetje
Is deze uiting van religieus fanatisme wel toegestaan op dit forum ? :smeris:

Ik heb liever niet dat men zo over zijn enige zoon op dit forum praat; niet alleen de profeet
had 'n baard hoor!!

Zijn er hier nog vrouwen met snorren en zo ja: hoe scheren jullie je snor (en bespaar me de verhalen over
de rest.........dankuwel).

Bejaard en van top tot teen behaard,
ISPdeRuiter

Re: Here Jezus nog aan toe.

Re: Here Jezus nog aan toe.

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Ik heb liever niet dat men zo over zijn enige zoon op dit forum praat; niet alleen de profeet
had 'n baard hoor!!

Zijn er hier nog vrouwen met snorren en zo ja: hoe scheren jullie je snor (en bespaar me de verhalen over
de rest.........dankuwel).
...Je zus had ook een baard...? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back