Yamaha apparatuur in studios

Yamaha apparatuur in studios

• 0

Stemmen: 14 13,1%
  • 1-2

Stemmen: 65 60,7%
  • 3-4

Stemmen: 21 19,6%
  • 5-6

Stemmen: 3 2,8%
  • 7 of meer

Stemmen: 4 3,7%

• Totaal aantal stemmers
    107
Origineel geplaatst door Bass
Yamaha moet zich maar houden bij motoren bouwen....
alles wat ik ooit ervan gehad heb, heb ik weer weggedaan!

Heb ik ook eens geprobeerd; nou, ik rij gewoon weer Harley hoor....

Long live The Hog,

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Racy Dieven

Long live The Hog,

:r

Hoggers zijn watjes............. Durven niet te rijden......
Beetje met 'n dikke nek van kroeg naar kroeg: "kijk eens, ik rij harley !!"

(ISP, als je me nou verteld dat je alleen HOG-lid bent vanwege de goedkope verzekering die ze aanbieden, heb ik er nog wel begrip voor......)

8)

Origineel geplaatst door C738
Ax000 is vetjesss!!! Zeer de moeite waard!

-C-

I know maar ik zit nog een beetje te twijvelen of ik mijn mc303 wel als sequencer hou (vanwege de vele limitaties), dan word de rs7k en de mpc2kxl weer intresant, maar die zijn meteen weer een slag duurder...

motif es6

motif es6

met dx plugin.
Ik zoek nog 2 vl kaartjes trouwens...

DX200, lekker ding is dat :{

Misschien dat er ooit nog een CS6X komt.

Q snapt het gedis over Yamaha niet, ze bouwen prima spullen en hebben met de DX7 een legende in handen.

RS7000
DX200
DD10
o ja, en een PSR-40, die ik een keer terug moet geven..

Zoidy dist geen merken, alleen sommige types.. :D

Heb sinds een korte tijd een RM1x dit apparaat is echt zwaar :halleluja :okdan: :halleluja :okdan:

Echt een super sequencer, veel beter als mijn mc303
Qua geluid heeft ie wel wat weg van mijn cs1x (duh...) maar toch is het geluid van een cs1x een stuk beter. Op een of andere manier klinken dezelfde effecten op de cs1x beter als op de rm1x best vreemd je zou toch denken dat het de zelfde algorithmes zijn...

rm1x, dx11, a3000 en rev100 (reverb). Hmm, relatief t.o.v. mijn andere apparatuur best veel, maar het is gewoon relex spul; goede prijs-kwaliteit verhouding, en er is nu eenmaal teringveel van.

Ik wil altijd nog wel eens zo'n cs ding, de 30 ofzo, maar daar moet ik een keer geld voor hebben.

CS6x
DJX II

Ik moet zeggen, je haalt niet de vetste geluiden uit de CS6x. Maar ik vind hem best allround en kan er zelf best wat mee en heb er ook aardig wat mee gemaakt. Vooral de Strings sectie is supper (Pre1 057 Small Anna). Kzal m nooit weg doen.

Ik heb m ook gecombineerd met de DJX II, daar een drum en baspartijtje uit gesampled, door me JP-8080 gejaagd, en een zooitje effecten van die JP overheen laten werken, resultaat: Masterlijk! 8) 8) 8)

GrTz
Scratch

Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik kom *altijd* weer op Yamaha uit. 8 stuks in aktieve dienst.

Telt u even mee?
SY85
SY77 (iemand ruilen tegen een 99? :D)
TG500
An1x
A3000

En een Yamaha hifi versterker...

En een Yamaha SHS-100 keyboard...

En een Yamaha SCSI 4 speed brander...

En om dan toch een bietje balans te houden een Emu XL-zeventje en een Ensoniq mr-rekje en dat alles aan een Amt-8. Toch jammer dat Yamaha geen 8 in/out midi interfaces maakt :)

Ik lust nog wel een Motif ES, maar dan aub wel ZONDER Smorenburg

L56 Out...

Alleen m'n monitoren zijn van yamaha. ik heb in het verleden een sy35 en een an1x gehad maar vond er weinig an. Het merk heeft me ook nooit echt aangesproken.

Heb hier de DX7 mkII en een RM1X staan.

DX gebruik ik vanwege zn FM-synthese.
De RM1X gebruik ik als live-sequencer maar kwam er dit weekend tijdens een jamsessie achter dat de rompler ook prima kan klinken en dat ie voor livegebruik echt perfect is.

A4000 en binnenkort waarschijnlijk een RM1x. :)

een SW1000XG en (tijdelijk) een 02r totdat m'n DDX3216 binnen is. :D

Back