hilarisch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door olafmol
hee gasten ff chille ja of ik weet jullie huis te vinden en ik weet toch al waar je bed slaapt! ik ben ulli, de duitse studio-neger en nu allemaal kop houwe!

man.....er gaat toch echt nix boven deze uberblanke arische ras-artiest! http://www.djgoldfinger.nl/

boba: hoe kan jij op internet/dit forum in godsnaam zien welke huidskleur cq. ras iemand heeft? petje af! ;)

ahhhhhh net als je denkt dat het niet fouter kan...haha

en ondertussen gewoon een dikke vette studio van 8 ton ter beschikking hebben,

Origineel geplaatst door bobaphat
Jezus heee,voel jij je effe persoonlijk aangevallen:kont:

o nee hoor .. absoluut niet .

Ik snap alleen niet wat die opmerking met lachwekkend rappende gasten te maken heeft .
Is toch humor ?

Zeg alleen dat ik dat een erg suffe opmerking vondt .. je opmerking gaat toch over het forum .. kan ik mij toch niet persoonlijk aangevallen voelen ?

haha, te gek!!!

das mijn buurt man de hanzewijk, ik woon aan een zijstraat van de hanzelaan, en niks dat die gasten nu van de straat zijn hoor, staan altijd chips te vreten op het pleintje voor de supermarkt.

Toch dope, dat zo veel lui zelf thuis muziek maken.

Vet,, wonen die gasten in Kampen joh???

Moet je nu je raam open zetten en keihard hun muziek aanzetten,

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
SHIT, ik wil dit horen, je weet toch.

Eej Gran&Tilly inda schillydillywizlledizledie je weet toch dat je ook save as kan doen? :eureka:

Origineel geplaatst door C738
iepenlaan posse

Mag "Rebel PP" zich bij de club voegen? 8)

Tja wat moet ik hiervan vinden....

Ik vind deze shit niet echt dope ik vind het eerder wack 8o)

Tja hebben ze het over een beat die flow is en allemaal over bitches enzo,dan ben ik blij dat ik een riem aan heb anders was mijn broek ervan afgezakt!

Ik ben niet tegen Hip Hop of Rap ofzo maar altijd weer die cliche teksten en uh-huh,yo yo en M.F. naahh daar geef ik niets om maar goed ik ga weer ff chillen met m'n posse ltrz

De tering, deze gasten zijn echt leuk. Zelfspot zijn ze zeker te jong voor. Ik zeg, zet deze gasten in het theater en je hebt een hit! :D

Wat een sukkels....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back