waxx
audionerd
en dat van de adhd'ers, die hebben die filter wel, alleen staat hij niet goed afgestelt.
ik ben een adhder die vroeger dat probleem had, maar nu heb ik mijn oren leren richten en afsluiten, en nu kan ik zelf liggen maffen achter een speakertoren van 6000 w (onlangs gebeurd) of in een rumourige ruimte een gesprek of tv volgen zonder probleem.
het is een kwestie van training en weten hoe.
ik ben een adhder die vroeger dat probleem had, maar nu heb ik mijn oren leren richten en afsluiten, en nu kan ik zelf liggen maffen achter een speakertoren van 6000 w (onlangs gebeurd) of in een rumourige ruimte een gesprek of tv volgen zonder probleem.
het is een kwestie van training en weten hoe.
) heeft dus verschrikkelijke last van zijn oren gehad, en is er zelfs op afgekeurd. Ik weet niet precies hoe de aandoening heet, maar je oren (de haartjes in je oren) gaan zelf een frequentie maken. De frequentie zat bij hem behoorlijk hoog(geloof ik, weet niet precies meer). Dit werd zo vervelend hard dat hij niet fatsoenlijk kon werken (of slapen of concentereren of de rest). Verzekering geloofde het verhaal niet en wilde niet uitkeren. Toen heb ik met een micromodular precies de frequentie nagebootst die de dokter had vastgesteld. Je kan je voorstellen dat dit een behoorlijk irritante piep was die je na enkele seconden toch wel behoorlijk beu was.