Hm, nou heb ik afgelopen zaterdag gewoon een soort verjaardagsfeest gehad. Maar daar hadden ze dus een soort van luchtdrukkanon dat een flinke knal produceerde. Allemaal geen last van gehad, ondaks dat de knal soms verrektes hard was. Maar toen moest ik een keer voor dat ding door en toen knalde die net :S
Ik stond een meter of 2 of 3 van verwijderd. In ieder geval een flinke piep in m'n rechteroor (links niet) die nu een beetje minder is gewordne inmiddels, maar sinds gisteren eigenlijk niet meer afneemt :S
Ik ga er wel vanuit dat m'n rechteroor dankzij dat geweldige stuk volwasennenspeelgoed nu fijn blijvens beschadigt is. Klopt dit?
Want ik zag in een post van Wout dat hij zei, dat bij een korte impact zoals een bomexplosie, dat er dan een scheurtje in je trommelvlies komt, maar dat herstelt zich weer. Is dit nou hetzelfde als zo'n bomexplosie, want het is tenslotte wel gewoon een ontploffing toch?
En zo ja, Krijg je bij het scheuren van je trommelvlies ook al een piep in je oor?
Nou, hopelijk weet iemand hier antwoord op

Baal enorm ervan dat er weer zo'n eikel net dat ding af moest laten gaan terwijl ik er langs liep

, en ik wil nog wel zo lang muziekjes maken

.... Dus hoop wel dat het zich nog verder herstelt.
Oja, ik hou me nu ook heel rustig qua geluid, zodat het zich beter/sneller kan herstellen. Dus geen hard of schel geluid etc.? Helpt dit?