Wat is de zwakste schakel in je setup?

Te kleine ruimte en geen (vleugel)piano (het tweede hangt natuurlijk met het eerste samen). Voor de rest ben ik best tevreden.

Behuizing, ik ben nog steeds aan het denken hoe ik een zo draagbaar mogelijke setup kan creeeren.
Audio / voeding kabels die tegen elkaar aan liggen en brom en ruis veroorzaken is ook een punt wat verbeterd kan worden. Misschien nog een kenton spin doctor tussen de MPC en de sampler voor wat tweakwerk...

Verder ben ik behoorlijk goed te spreken over mijn setup.

-C-

M'n PC begint ondertussen een beetje oud te worden...
Merkte er over lange tijd niet veel van, omdat ie vooral MIDI
draait, en ik op m'n VS2480 opneem... Maar sinds WMax
uit is, begint het een probleem te worden... en dan wil ik
ook nog die nieuwe convolutie reverb van Waves kopen...

mmm... misschien tijd voor een nieuwe mobo!

Mvg.

CoolRunning

M'n 909, kloteding...

Nee geintje ik denk dat mn grootste probleem de kleine ruimte is waar mn apparatuur staat(zolderkamer).

Mn setup zelf is nu wel redelijk, ik kan er mee maken wat ik wil.

Ikzelf!

Iemand die geniaal is en echt veel talent heeft haalt mijn beperkte setup het maximale. Die produceerd wrede shit...
Ik kloot maar wat aan... en haal gewoon niet het niveau waarvan ik zelf zeg 'damn, wat een lekkere plaat'.

Aankloten toch wel leuk en aardig.. dus ik ga er maar mee door.. maar ik hoop toch stilletjes beter te worden...

Spullen wegdoen is geen optie... want aankloten is daar dan net weer te leuk voor :)

mijn zwakste schakel??

mijn slechte binnenhuisarchitectuurkunde (scrabblewoord???) op de een of andere manier lukt het mij niet dingen te plaatsen zoals ik ze eigenlijk zou willen, tekenen kan ik ook dus voor geen ene meter, misschien dat ik beelddenkend ben ofzo.... maar op de een of andere manier zet ik dingen altijd zo dat ze iets anders compleet in de wegstaan.
De gave om kabels netjes te krijgen is bij mij ook weggelaten, hoe ik het ook probeer, krijg altijd een grote knoop met allerlei kabels...

misschien denken jullie dat dit hier niet thuis hoort.... NOU, jawel hoor

het is zo erg, dat ik soms compleet met alles in de knoei kom, argh... een bende is het!!!

Te weinig gear.
Kan echt niet werken zo. Kom konstant dingen te kort.

En ik vergat nog: Akoustiek (!!!!)

• Geluidskaart die er nog steeds niet is.
  • Slechte gitaar naar midi (GR-1), moet snel wat anders voor komen.
  • Het ontbreken van een zanghok, moet dit nu altijd op locatie doen.

Akoustiek (vnl. in het laag) is bij mij zeker het slechtste punt..

Niets is frusterender dan een mix maken die thuis geweldig klinkt en
op andere installaties bagger klinkt.

Mijn gaming PC die me er steeds van weerhoudt om iets fatsoenlijks te doen, LOL!

<eigenlijk niet grappig>

Die gare kutpc,,, of beter gezegd WINDOWS hallooooooo, (raar dat niemand dat al eerder heeft genoemd)

Verder mis ik een goed toetsenboard met footswitch om toetsen te leren spelen.

Ik ben voor de rest dik tevreden

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Die gare kutpc,,, of beter gezegd WINDOWS hallooooooo, (raar dat niemand dat al eerder heeft genoemd)

Verder mis ik een goed toetsenboard met footswitch om toetsen te leren spelen.

Ik ben voor de rest dik tevreden

Heb eigenlijk nooit geen last van mijn pc. dell ;) met window xp prof!
ken mij niet heugen dat er ooit ook maar iets mee is geweest!

niet een specifiek apparaat in mijn setup is de zwakste schakel. de zwakste schakel in mijn setup is de input, zowel bij de knoppen bakken als de pc. het liefst zou ik alles in 1 apparaat willen hebben die ik gewoon direct op mijn hersens kon aansluiten en dan met mijn gedachten alles kan editen enz.

ik weet niet of dat ik de enigste ben die zo lui is, maar af en toe heb ik gewoon geen zin om mijn hand uit te steken om aan een knop te draaien :D of te gaan zitten knippen plakken in logic ofzow.

Back