Tom Thomas
Oude club klinkt nog steeds het best
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Sla die pc dan helemaal aan gort . . .
Wat een héérlijke site Bert!
gr. Tom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sla die pc dan helemaal aan gort . . .
Origineel geplaatst door David
Die fameuze zwakste schakel voel ik niet meteen in hardware of software, maar in iets heel anders :
- de planning : je *moet* werken op tempo van een *door anderen* opgemaakte studio-planning, die jou verplicht om je productie te realiseren in een vooraf bepaald aantal dagen (en ik voeg er maar meteen aan toe dat je niet hoeft te rekenen op meer dan maximaal 5 dagen, zelfs voor de meest omvangrijke productie).
- de klok : datum en uur waarop de eindmix gebeurt ligt onherroepelijk vast ; zorg maar dat je klaar bent met alles
- jezelf : zorg er zelf maar voor dat je op die of die geplande dag steeds een voldoende frisse kop en vooral voldoende inspiratie hebt om je nieuwe opdracht te realiseren

Origineel geplaatst door Racy Dieven
In dit verband luidt dan ook de naar mijn- als te doen gebruikelijk- onbescheiden mening enig mogelijke stelling:
de hedendaagse thuisstudio is vaak zelf de zwakste schakel.
Werken in een thuisstudio vereischt een zeer hoge graad van discipline, monomanie, concentratie en de mogelijkheid
zichzelf tot het gegevene te beperken.
Wie kent niet het gelamenteer als "nou, vroeger toen ik een portastudio had nam ik veel meer op", "Oh kijk eens, die
Roland VS2480 heeft een 56 bits bus, misschien moet ik doorsparen en daarop gaan werken".
Misschien was ondanks al zijn gebreken de kracht van uw portastudio zijn beperking, waarbinnen u zich meester
kon tonen.
Vrijheid zonder beperking is een hel, om niet te zeggen een illusie. Een aansporing tot vormloos en richtingloos
handelen en denken. Eeuwig uitproberen zonder zich vast te leggen; vrijblijvend leuteren over hoe het beter kan
-goed bedoeld- maar zonder een knop aan te raken. Gebakken lucht-kastelen verzamelen en in diepe wanhoop
gesmoord worden.
Origineel geplaatst door Cisco
Origineel geplaatst door Tom Thomas
M'n 2e computer die ik alleen voor internetten gebruik.
Wordt er te vaak naar toegetrokken...
Komt me bekent voor!
![]()
Me too !!!
Dus uiteindelijk ben ik weer de zwakste schakel in m'n studio, geluidstechnisch ben ik goed voorzien![]()
Origineel geplaatst door wesko
Te weinig apparaten! Meer! Meer! Meer!![]()
je leert dan geen enkele synth goed kennen denk ikOrigineel geplaatst door Grooveron
stop met roken zou ik zeggen, dat scheelt je al minstens 5000 Euro per jaar.

Dat zijn zo'n 75 sigaretten per dag! Rook zelf behoorlijk, maar dat haal ik zelfs niet.Origineel geplaatst door Grooveron
stop met roken zou ik zeggen, dat scheelt je al minstens 5000 Euro per jaar.
Dat zijn zo'n 75 sigaretten per dag! Rook zelf behoorlijk, maar dat haal ik zelfs niet.
Origineel geplaatst door virkaz
sick man ;-)
ik wil dat echt nietje leert dan geen enkele synth goed kennen denk ik

idd... klopt totaal nix van die berekening... t'iz zelfs nog erger Bert...Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Dat zijn zo'n 75 sigaretten per dag! Rook zelf behoorlijk, maar dat haal ik zelfs niet.