Wat is de zwakste schakel in je setup?

Origineel geplaatst door christopher
Hmm, niet de goede apparatuur om mijn Bechstein vleugel mee op te nemen

laat je hem ombouwen... midi erin, speciale mics... maakt het uit... zelfs een cdr erin. lachen man ;)

Hahaha, zeker dat ding van Moog Music bedoel je, he. Ik zou hem in ieder geval een een keer uit willen proberen.

Origineel geplaatst door 6 trak
ik ging uit van een pakje Marlboro... en qua shag Vanelle H/Z

Rookaanslag kan bepaalde schakels in de studio verzwakken tijdens de zwangerschap. (K.B. 141, art. 33)

Uitgekookt uitgerookt,
ISPdeRuiter

Wat is de zwakste schakel in je setup?
Dat ##@% demper pedaal wat in staat is om zonder enige reden een hele wandeling over de vloer te gaan maken zodat 'ie niet meer ligt daar waar je met je voet staat te trappen. (Ik weet het: gaffa tapen aan de vloer helpt)

Voor de rest: geluidskaart, maar dat is niet zo'n probleem aangezien ik alleen maar wat ideetjes opneem.

:stupid mijn moeder die achter me zit, omwille van te hoge rekeningen :)

Origineel geplaatst door djkenny
:stupid mijn moeder die achter me zit, omwille van te hoge rekeningen :)

Als jouw moeder de zwakste schakel is, wat heeft zij ooit dan gebaard ?

Eert uw vader en uw moeder (want zij ontbeerden helaas voorspellende gaven).

Leuk, jeuk!
ISPdeRuiter

Racy, ISP,

wat is de zwakste schakel in jouw setup?
(behalve het stroomnetwerk en jijzelf?)

-C-

Wow fuse dat ziet er wel cool uit!
Ik kan me voorstellen dat je daar wat uurtjes aan spendeert.

-C-

Zwakste schakel in mijn setup is behalve mijn luiheid (Robert, maak je tracks gewoon eens af...) op dit moment m'n pc... Ik heb best wel een monster staan, maar ik krijg op het moment langzaam ff een hekel aan de beperkingen van software... Het project wat ik nu mee bezig ben heeft best wel veel inserts, eigenlijk geen enkele send.... gisteren voeg ik een nieuwe synth toe... *kraaak* erg jammer dat... ik haat het om compromissen te moeten maken omdat bvb m'n pc het niet trekt :(

Verder is m'n Teebee 303 mkIII ook best een zwakke schakel... hij ruist namelijk, en als je 'em wat harder zet, dan hoor je een bepaalde toon meelopen, net alsof je heel zacht een toets ingedrukt houdt.... erg irritant is dat... maargoed, binnenkort die Audiorealism Bassline maar kopen, die klinkt ook wel fijn :)

Origineel geplaatst door C738
Racy, ISP,

wat is de zwakste schakel in jouw setup?
(behalve het stroomnetwerk en jijzelf?)

-C-

Waarschijnlijk de NE5532 opamps in de dbx 586 preamp, maar hier is
nog tegenstrijdige info over (kan ik nog vervangen door Burr-Browns (TI)
OPA 2604 of Analog Devices OP275). Misschien moet ik eens experimenteren met
mooie drop-in voetjes voor de opamps, maar deze zijn surface mounted dus ik laat ze d'r wel
mooi door een echte tech uitsolderen. Dan kan ik alles naast elkaar vergelijken net zoals ik nu met m'n buizen-
collectie doe).
Verder de "slechts" 24bitdiepte van de Roland VS1680 interne mixer en de RDAC datacompressie
(alhoewel dat voor rock ook wel een lekkere "plug in" is).

Met vriendelijke groeten,
ISPdeRuiter

Back