Hmmm zou nog wel een Roland JD800 willen hebben, omdat het gewoon een koele bak is die ik jaaaaaren geleden ooit eens in de showroom van Saris heb bespeeld en er meteen verliefd op was. Stukje nostalgie dus. Ze staan tegenwoordig veel te koop, maar ik vind ze nog te duur om er eentje aan te schaffen als ik er toch maar een beetje op klooi.
Zelfde geld voor de Korg T serie, De roland R8, Quasimidi Raven & Polymorph. Eigenlijk ben ik snel te porren voor alles waar een hoop knopjes op zitten of dat er nogal spacy uitziet.
Verder zou ik geen nee zeggen tegen een Elka Synthex denk ik, de Akai AX serie boards en een dikke Tascam mengtafel met een oneindig aantal vu metertjes. Toch realiseer ik me steeds beter dat ik met de moderne VST mogelijkheden steeds minder van die spullen zou gebruiken, dus moeten ze wel voor zeeer lage prijzen voorbij komen voordat ik ze zou kopen. Sinds ik software als Absynth e.d. draai zijn er eigenlijk maar HEEL erg weinig hardware synthesizers meer die me kunnen boeien of vroeger een dusdanig diepe indruk hebben achtergelaten dat ik er nog veel geld aan zou willen spenderen. Toch kijk ik vrijwel dagelijks of er nog leuke dingen "voorbij" komen op marktplaats en op dit forum, maar dat is meer omdat ik verslaafd ben aan nieuwe speeltjes en niet zo zeer omdat ik nou naar 1 specifiek apparaat opzoek zou zijn.
Verder zou ik ook wel een vleugel willen hebben (met een huis dat er omheen past) en (niet lachen) een associaal groot bruut kerkorgel. Ik zou niet weten hoe je zo'n ding bedient, maar het klinkt echt geweldig.