Mike Rockmore
Ouwe rot
Ik heb de hoop binnenkort wat geld uit te kunnen geven aan dingen, het eerste wat in mijn opkwam was nieuwe monitors ik wordt helemaal gek van het ruis in de mijne. Ik heb nu gewoon standaard speakertjes etc, ik vraag me af waar ik moet gaan zoeken om relaxte monitors te kopen, bij een muziekzaak? een electronica zaak ik zou het niet weten.
Ik heb ff op Behringer.com gekeken naar monitors maar die specificaties zeggen mij absloluut niets!! misschien kan iemand mij hier dan ook mee helpen? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken en wat voor prijzen ik moet verwachten.. Beetje jammer dus weer.
Graag jullie gewaardeerde adviezen!
Groeten Mike
Ik heb ff op Behringer.com gekeken naar monitors maar die specificaties zeggen mij absloluut niets!! misschien kan iemand mij hier dan ook mee helpen? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken en wat voor prijzen ik moet verwachten.. Beetje jammer dus weer.
Graag jullie gewaardeerde adviezen!
Groeten Mike

, de meest voor de hand liggende optie is drugs dealen..
, misschien is dit ook wel de beweeg reden van die grote antiliaan die in dat donkere steegje, die cocaine probeert te verkopen... "Waarom doe je dit werk?", "Ik wil een nieuwe synth kopen". Je weet het niet!!