Na een week gedoemd te zijn geweest alleen maar après-ski muziek aan te horen, was de inspiratie niet moeilijk te vinden. House met een Frans tintje:
Rineau - Drunk & High
Rineau - Drunk & High
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Dobre
klinkt erg relaxed!
coole terughoudende maar wel swingende beats.
vraag me af waar je de vocalen van hebt...

, leuk stabje op de achtergrond, die telkens trug komt maar niet verveelt, petje af goed nummer
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Deze tekst heb ik al eerder gehoord in een techno set van ik geloof marcel woods, het kan ook K.Cee zijn, maar die heeft deze tekst ook geloof dat het nummer ook iets heet van drunk at 5 pm ofzo, het is iig al gedaan hij klinkt wel fijn moet ik zeggen.
Origineel geplaatst door Bosscher
cool gedaan goeie sfeer.... heee die vocals..... ken ik... die zyn van de defected acapellas dacht #7 en die livedrumloop klinkt ook retebekend, hmm maar waarvan.... van een subliminal plaat dacht ik...

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Ik spoor je aan om hier echt een wat clubbier mix van te maken, zou serieus aanslaan, de ingredienten voor een club knaller zijn ook aanwezig vindt ik. Het moet ff wat steviger klinken dafur jah toll?
Zou het stoer vinden als je nog een club mix doet![]()
Grtz Mike

Origineel geplaatst door olafmol
zo hee! vette track! ....doet me sterk denken aan het werk van playing 4 the city.....en die mushrooms track van een paar jaar geleden....
wat opmerkingen: de vocals zitten soms in de weg met het synth riedeltje..misschien kan je die iets meer uit mekaar halen zodat de vocal wat duidelijker wordt....
het kikje vinnik soms iets teveel "floppen" door de compressie ofzo...in die break....
je mag wat mij betreft die wurlitzer riff wat meer gebruiken..die is lekker fonkie!
rond 02.00 begint de verveling ietsje toe te slaan, dan mag er wel iets bij komen...dat kan je prima doen door het arrangement iets aan te passen/inte dikken, of bv een ride erbij te gooien, of iets met een percussie laag...
de rhodes doet het goed, mag misschien iets meer introductie door een kleine drop of break voordat ie erin komt?
de muted trompet vinnik leuk, maar die zit te hard in de mix....die mag je wat mij betreft wat smoother met de rhodes achterin mixen....subtieler zeg maar...
ik zou em nog iets dub-achtiger maken..misschien iets minder tekst en iets meer effecten over snippets van die tekst.....maar da's echt heel persoonlijk...
complimenten!