Antwoord op verdwenen thread...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Antwoord op de verdwenen thread Feedback over Feedback. Tik je de blaren op je vingers is de topic weg.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Origineel geplaatst door Kevin
En ik zeg altijd ''voor kwaliteit betaal je'' als ik bijv. echte service wil ga ik dus absoluut NIET naar Feedback (althans da's mijn ervaring) Zo zie je wel dat ''de goedkoopste'' zijn ook soms zijn kanttekening heeft..

Dit is dus een ongefundeerde zaad opmerking. Er gaat eens een keer wat mis bij iemand en gelijk staat jan en alleman met zijn negatieve mening klaar. Al die keren dat wel alles goed gaat hoor je niemand.

En geloof me, ik weet verdomd goed wat kut service is of genaaid worden. Zoek maar eens even op Eiland Muziek, dan vind je mijn voorstel-thread en weet je pas écht wat kut (service) is.

Bij Feedback ben ik meerdere malen uitstekend geholpen! Wel ben ik van mening dat je de juiste persoon moet treffen, maar dat is overal. Sommige mensen hebben een beetje hart voor de zaak en sommige lopen de kantjes er vanaf. Dat heb je overal.

Voor wat betreft Bas... tja... Komt soms een beetje omhoog gevallen over. Dat was al zo op de Admiraal de Ruyterweg. Bovenstaand verhaal is inderdaad niet bepaald leuk. Maar ik denk dat het hier eerder gaat om een klote behandeling of onkunde van een bepaald persoon en niet om Feedback in het algemeen.

Er zitten hier een paar verkopers van Feedback op het forum, misschien dat die eens even voor je in de bres kunnen springen. Dan weet ik zeker dat het zo opgelost is. Het ligt er maar gewoon aan hoe je het brengt.

Laatst gewijzigd:
Re: Antwoord op verdwenen thread...

Origineel geplaatst door D-mike-E
[B

Dit is dus een ongefundeerde zaad opmerking. [/B]

Toevallig ben ik op zoek naar ongefundeerd zaad !

Wat weet jij ervan en vooral hoe en waar kom je eraan ?

(Moderators, als deze post vanwege de criminele inslag schadelijk mocht zijn voor het zintvorem
zet hem dan maar in de geheime bergplaats).

Alvast bedankt voor je antwoord (i.v.m. de aard van het materiaal kun je me ook (beter)
PB-en),

ISPdeRuiter

Re: Re: Antwoord op verdwenen thread...

Re: Re: Antwoord op verdwenen thread...

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Toevallig ben ik op zoek naar ongefundeerd zaad !

Masturbeer je wel eens?

Re: Antwoord op verdwenen thread...

Origineel geplaatst door D-mike-E

Er zitten hier een paar verkopers van Feedback op het forum, misschien dat die eens even voor je in de bres kunnen springen. Dan weet ik zeker dat het zo opgelost is. Het ligt er maar gewoon aan hoe je het brengt.

En wat als dat al gebeurd is? En deze thread daarom weg is? En het geheel min of meer n vervelend misverstand was?

Dan blijft mijn opmerking over bepaalde opmerking gewoon nog steeds gelden.

Daarnaast had de topic starter ook EERST even met de heren in kwestie contact op kunnen nemen, i.p.v. mij hier nu een les proberen te lezen. Wie de schoen past...

PS: Edit: Als je naar het citaat kijkt snap je ook gelijk waar ik op reageer.

Re: Re: Re: Antwoord op verdwenen thread...

Re: Re: Re: Antwoord op verdwenen thread...

Origineel geplaatst door fuse
Masturbeer je wel eens?

Driemaal daags een eetlepel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back