Carnaval vieren....... JA of NEE ?

Carnaval vieren....... JA of NEE ?

• Ja, ik vind carnaval leuk

Stemmen: 14 25,0%
  • Nee, Ik haat carnaval

Stemmen: 35 62,5%
  • Wat is dat carnaval ?

Stemmen: 7 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tsjezus, carnaval, alleen de muziek al zeg...
beetje feesten owke, maar neen, carnaval is nix voor mij.

:biertje:

Carnaval is het niet voor mij........ (ook al ben ik dan een rasechte brabander)

- zuipen kan ik de rest van het jaar ook, mocht ik daar behoefte aan hebben
- voor l*l lopen doe ik zowiezo, daar heb ik geen boerenkiel voor nodig
- de muziek is pas te pruimen na een half vat bier, probleem is dat ik na een half vat + 2 pilsjes in slaap val
- mensen die je de rest van het jaar met de nek aankijken, zitten met carnaval ineens vastgeplakt aan je :r

En: mensen vinden dat ze met carnaval ALLES maar kunnen maken. Vrouwen worden lastiggevallen bij het leven, iedereen kotst over iedereen enz...

nee, het is niet mijn feestje

[offtopic]
zeg gemmetje, waar haal je die kewle avatars toch altijd vandaan?
[/offtopic]

Wat ik nog veel erger vind:

* De winkels gaan dicht of eerder dicht (alsof iedereen dat kan waarderen)
* Mensen die carnaval vieren hebben met carnaval bv dr haren in een kleur gespoten, is carnaval voorbij en zien ze een punker rondlopen kijken ze hem/haar vreemd/vies aan.
* Normaal als ze in het weekend iemand in het openbaar ergens tegenaan zien pissen veroordelen ze het, met carnaval doen ze het zelf.
* Ow wat vinden ouderen zatte studenten of jongeren buiten carnaval toch irritant......met carnaval zijn ze het 4 dagen aan 1 stuk zelf.

Oftewel ik vind carnaval een feest waarop veel hypocriete mensen rondlopen. of beter gezegd:

Carnaval is gewoon een hypocriet feest !!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
[offtopic]
zeg gemmetje, waar haal je die kewle avatars toch altijd vandaan?
[/offtopic]

Zoekt en ge vind zult ! ;)

(kweenie, stonden ineens op m'n HD nadat een kleuter-nichtje een half uurtje achter de comp gezeten had)

Origineel geplaatst door gemmetje
(kweenie, stonden ineens op m'n HD nadat een kleuter-nichtje een half uurtje achter de comp gezeten had)
:D :okdan: 8)

yooow deze hypocriet gaat gewoon lekker zich heel erg amuseren met carnaval! Mensen die naar maastricht komen zien mij wellicht langs komen met een trommel omgegespt! Gelukkig houden jullie er niet van, carnaval is niet voor zeurpieten! :duivels: :mega:

ik ga denk ik als piraat!

Origineel geplaatst door C-Code
Wat ik nog veel erger vind:

* De winkels gaan dicht of eerder dicht (alsof iedereen dat kan waarderen)
* Mensen die carnaval vieren hebben met carnaval bv dr haren in een kleur gespoten, is carnaval voorbij en zien ze een punker rondlopen kijken ze hem/haar vreemd/vies aan.
* Normaal als ze in het weekend iemand in het openbaar ergens tegenaan zien pissen veroordelen ze het, met carnaval doen ze het zelf.
* Ow wat vinden ouderen zatte studenten of jongeren buiten carnaval toch irritant......met carnaval zijn ze het 4 dagen aan 1 stuk zelf.

Oftewel ik vind carnaval een feest waarop veel hypocriete mensen rondlopen. of beter gezegd:

Carnaval is gewoon een hypocriet feest !!

Zo hallo! De spijker op zijn kop.

Ik zat aan precies dezelfde argumenten te denken.
Dat gedoe met dat zuipen is echt te belachelijk voor woorden. En dan claimen ze ook nog dat het een geloof traditie is. Yeah Right. Zuipen, dat is zo een beetje waar het gewoon allemaal om draait. Niet om het verkleden, niet omdat het 'gezellig' is, niet omdat het een geloofskwestie is, niet omdat het nou eenmaal zo hoort, NEE het gaat puur om de alcohol, en liever gezegd: om de kassa van de horeca effe een handje te helpen. En ook, met carnaval is het ineens niet meer erg dat Jantje van 12 met een alcohol vergiftiging op zijn bedje ligt, nee dat is LOL!

Neen, geen Carnaval voor mij :D

Arv

Ik ga ook lekker carnaval vieren woon in Brabant dus.

Maar ja ze hebben wel een beetje gelijk.

Maar is toch wel relax vijf dagen lang zuipen jammer dat het zoveel knaken kost.

Origineel geplaatst door Arv
En dan claimen ze ook nog dat het een geloof traditie is.

Tsja....laat die claim nou nog terecht zijn ook........

Carnaval is het feest dat voorafgaat aan het katholieke vasten. Oftewel: nog even een paar dagen uit de band springen voordat er gevast gaat worden. Een beetje vergelijkbaar met het islamitische suikerfeest dat volgt op de ramadan, maar dan andersom. Dat zuipen hoort daar van oudsher ZEKER bij !
Alcohol en religie gaan al eeuwen samen. Rijd maar eens door een oud dorpje heen, grote kans dat je er geen supermarkt vindt, maar 2 dingen ZEKER WEL ! nl: een kerk en een kroeg (en meestal nog langs elkaar ook)

geen gezanik, alcohol kun je elke week, dat maakt nog geen carnaval

carnaval zuigt gewoon verschrikkelijk. wat is er vet aan je te misdragen zwaar onder invloed en vervolgens de stad te vervuilen met als die serpetines en shit. dat de winkels dicht moeten en ik dus niet kan werken, dat alles afgesloten is en er geen markt is etc. carnaval zuigt gewoon net als bokkie behhh ;):mega:

Nee, ik vier geen carnaval, zie alle postings hierboven waarom niet.

Ik vind echter wel dat deze thread helemaal op een verkeerd moment komt. Alle mensen die wel carnaval vieren, vieren dus nu carnaval en zullen dus niet reageren, kunnen dat waarschijnlijk ook niet meer, maar dat is een ander verhaal. Erg objectief zal het resultaat van deze poll dus niet zijn . . .

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Nee, ik vier geen carnaval, zie alle postings hierboven waarom niet.

Ik vind echter wel dat deze thread helemaal op een verkeerd moment komt. Alle mensen die wel carnaval vieren, vieren dus nu carnaval en zullen dus niet reageren, kunnen dat waarschijnlijk ook niet meer, maar dat is een ander verhaal. Erg objectief zal het resultaat van deze poll dus niet zijn . . .

Hoezo .....carnaval begint toch pas officieel op zondag ????? :confused:

volgens mij is t gister al begonnen voor de mensen die ongegeneerd willen zuipen..

:bekdicht:

Origineel geplaatst door C-Code
Hoezo .....carnaval begint toch pas officieel op zondag ????? :confused:

carnaval "begint" al op 11 november. althans, dan beginnen de feesten bij de verschillende verenigingen.
het echte feest begint op zaterdag, in de meeste plaatsen met een optocht.

enneuh....donbrasco.....als je het zo bekijkt, denk ik dat carnaval 2000 jaar geleden begonnen is bij een orgie van Julius Ceasar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back