Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
[offtopic]
zeg gemmetje, waar haal je die kewle avatars toch altijd vandaan?
[/offtopic]
Origineel geplaatst door gemmetje
(kweenie, stonden ineens op m'n HD nadat een kleuter-nichtje een half uurtje achter de comp gezeten had)

Origineel geplaatst door C-Code
Wat ik nog veel erger vind:
* De winkels gaan dicht of eerder dicht (alsof iedereen dat kan waarderen)
* Mensen die carnaval vieren hebben met carnaval bv dr haren in een kleur gespoten, is carnaval voorbij en zien ze een punker rondlopen kijken ze hem/haar vreemd/vies aan.
* Normaal als ze in het weekend iemand in het openbaar ergens tegenaan zien pissen veroordelen ze het, met carnaval doen ze het zelf.
* Ow wat vinden ouderen zatte studenten of jongeren buiten carnaval toch irritant......met carnaval zijn ze het 4 dagen aan 1 stuk zelf.
Oftewel ik vind carnaval een feest waarop veel hypocriete mensen rondlopen. of beter gezegd:
Carnaval is gewoon een hypocriet feest !!

Origineel geplaatst door Arv
En dan claimen ze ook nog dat het een geloof traditie is.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Nee, ik vier geen carnaval, zie alle postings hierboven waarom niet.
Ik vind echter wel dat deze thread helemaal op een verkeerd moment komt. Alle mensen die wel carnaval vieren, vieren dus nu carnaval en zullen dus niet reageren, kunnen dat waarschijnlijk ook niet meer, maar dat is een ander verhaal. Erg objectief zal het resultaat van deze poll dus niet zijn . . .
Origineel geplaatst door C-Code
Hoezo .....carnaval begint toch pas officieel op zondag ????? :confused: