Carnaval vieren....... JA of NEE ?

Carnaval vieren....... JA of NEE ?

• Ja, ik vind carnaval leuk

Stemmen: 14 25,0%
  • Nee, Ik haat carnaval

Stemmen: 35 62,5%
  • Wat is dat carnaval ?

Stemmen: 7 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
passen we wel op dat het niet ontaard in een Noth-South battle? :D

rhmm even de grens trekken: bij Eindhoven? :duivels:

Origineel geplaatst door 6 trak

wat toch een geluk dat de Romeinen 2000 jaar geleden bij de rivieren zijn gestopt qua occupatie...

[size=1]aldus 6...[/size] [/B][/QUOTE]

Er was alleen 1 dorpje wat dapper weerstand bood en een magische toverdrank in hun bezit hadden 8o)

([SIZE=1]oplossing= Tilburg met 'hun' Schrobbelear[/SIZE] )

Origineel geplaatst door Kevin
Er was alleen 1 dorpje wat dapper weerstand bood en een magische toverdrank in hun bezit hadden 8o)

(oplossing= Tilburg met 'hun' Schrobbelear )

Ow ik dacht dat je bedoelde een kruik met pis.......Tilburgenaren heten toch kruikezeikers vanuit de middeleeuwen ? (toen het leer geooid moest worden met pis)

Tja wat zal ik zeggen. Jullie hebben misschien allemaal gelijk en ook weer helemaal niet.

Je vindt het leuk of niet(net zoals met veel dingen).

Ik krijg wel zwaar het idee dat ik me moet schamen omdat ik wel aan carnaval doe. Beetje jammer...

In ieder geval ben ik de komende dagen niet bereikbaar want ik lig zat onder de bar in mijn apepakkie een vrouw aan te randen om vervolgens over de zatte kerel naast mij te kotsen die op zijn beurt weer tegen de bar aan het zeiken is terwijl de muziek van hoempapa gaat en ik gewoon nog een pilsje pak

:biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Vanuit Brabant groetend: houdoe!

Origineel geplaatst door jaxxon
Ik krijg wel zwaar het idee dat ik me moet schamen omdat ik wel aan carnaval doe. Beetje jammer...

Ja inderdaad.......SCHAAM JE ;) :duivels:
Het bovenste

Origineel geplaatst door jaxxon
In ieder geval ben ik de komende dagen niet bereikbaar want ik lig zat onder de bar in mijn apepakkie een vrouw aan te randen om vervolgens over de zatte kerel naast mij te kotsen die op zijn beurt weer tegen de bar aan het zeiken is terwijl de muziek van hoempapa gaat en ik gewoon nog een pilsje pak.

Bevestigd het onderste :smeris:

morgenavond hebben we een horror-feestje carnaval maar dan eng :D.
Verder doe ik niet aan carnaval.

Inderdaad, onder de rivieren begint de chaos en anarchie.

rare jongens...

-C-

gaap!

Geweldig hoor al die wereldverbeteraars die niet mee doen aan dit "hypocriete" feest. Ik zal aan jullie denken als ik al lachen mijn 20e pilsje achterover sla, terwijl jullie nors berichtjes posten in deze thread en gezamenlijk lachen om verklede mensen.

Als je carnaval niet leuk vind is dat een ding.....en dan gelijk alle mensen die het wel leuk vinden afzeiken en uitmaken voor boeren, achterlijken, onbeschaafden etc., zegt meer over die mensen dan over verklede mensen die plezier hebben. Proost, op het hypocriet-zijn!

Op je teentjes getrapt Pjotr? Beetje triest dat een halve provincie 3 dagen plat ligt, omdat er zonodig gezopen moet worden.. dan kan het wel traditie zijn, maar ik vind t triest. :Z
Ik heb geen speciale dagen nodig om te feesten, dat kan ik t hele jaar door. Carnaval is een excuus om . .. .. .. . . :duivels:

Origineel geplaatst door Pjotr G
gaap!

Geweldig hoor al die wereldverbeteraars die niet mee doen aan dit "hypocriete" feest. Ik zal aan jullie denken als ik al lachen mijn 20e pilsje achterover sla, terwijl jullie nors berichtjes posten in deze thread en gezamenlijk lachen om verklede mensen.

Als je carnaval niet leuk vind is dat een ding.....en dan gelijk alle mensen die het wel leuk vinden afzeiken en uitmaken voor boeren, achterlijken, onbeschaafden etc., zegt meer over die mensen dan over verklede mensen die plezier hebben. Proost, op het hypocriet-zijn!

Wie is er hier op zn teentjes getrapt?
Stoer hoor je 20e biertje achterover slaan........:gaap:
Niemand zegt toch dat jij geen carnaval mag vieren....van mij mag je....heb dan ook respect voor mensen die een hekel aan carnaval hebben en die bv. gewoon gaan werken terwijl hun collega's lambezopen een monument aan het onderkotsen zijn onder het mom van gezellig samen zijn, en die maandag niet eens hun wekelijkse boodschappen kunnen doen....... ja met 10 biertjes achter mn kiezen is het overal gezellig.......:bekdicht:

Vorig jaar liep ik tijdens carnaval door de stad (nuchter en in normale kledij) toen zo'n lambezopen ouwe lul dacht mn vriendin lastig te kunnen vallen (tja want vrouwen zijn kannonenvoer met carnaval).....laat ik je 1 ding zeggen ....het was dat het een vent van boven de 60 was........was die jonger geweest had ie zn tanden kunnen oprapen op de weg !!!

stoer hoor achter een pc zitten en mensen afzeiken die een feest vieren waar je zelf geen behoefte aan hebt. Zo kan ik ook wel gaan beginnen. Ik ga niemand aan zijn bakkes zeiken dat ie carnaval moet gaan vieren. Maar is het vreemd dat ik op mijn teentjes getrapt ben als ik denigrerende dingen lees over wel-carnavals vierders.

Ik hoef geen excuus te hebben om alcohol te drinken, denk je dat ik normaal 's weekends nooit uitga? Carnaval geeft gewoon een hele sfeer, en die ligt je of die ligt je niet. En om als die je niet ligt te gaan liggen neerkijken op mensen die t wel ligt dan denk ik Prikkeldraad Om Limburg! :D

[edit] en dat er carnavals vierders zijn die lastig en vervelend zijn, dat maakt ons niet allemaal zo [/edit]

Origineel geplaatst door Pjotr G
stoer hoor achter een pc zitten en mensen afzeiken [/edit]

Afzeiken? Ik geef mijn mening.. :bekdicht: Veel plezier van 't weekend !

:doei:

[size=-2]En ja, ik kijk, net als C-Code, neer op mensen die lastig worden als ze drank op hebben. En dat zijn er iets teveel, mijn idee. Zeker als je al bijna bejaard bent. Te triest gewoon... en ze zijn dan ook zo verschrikkelijk grappig.. hahahaha. Met een boerenkiel, rood, geel en witte sjaal en 5 liter bier achter de kiezen ben je t mannetje ! [/size] :bekdicht:

t maakt niet uit an sich je moet niet te zwaar tillen aan mijn verdediging. Ik geef alleen maar de andere kant van de medaille weer hier (als enige ongeveer).

Ook als t geen carnaval is weet ik wat veel mensen uit de randstad vinden van limburgers. Ook zo lekker.

Normaal ga ik ook altijd carnaval vieren, maar dit jaar sla ik een keertje over vanwege mijn stage.

Maar carnaval is wel altijd beregezellig. Het is ook een beetje traditie geworden om zondags naar den bosch te gaan. Ik vraag me trouwens altijd af hoe die mensen aan een mening over carnaval komen, terwijl ze het alleen van het acht uur journaal kennen.

En over dat drie dagen plat................. 2 dagen daarvan zijn in het weekend, dus daar merkt ook niemand iets van. En die ene dag is net zoiets als koninginnedag of pinksteren. Dan doen we er toch ook niet moeilijk over dat we vrij zijn. Of kerstmis..... mogen we wel vrij nemen om alleen maar veel te eten.

Je houdt ervan of je houdt er niet van. Carnaval is dus net zoiets als spruiten eten.

Ik wil geen olie op het vuur gooien hoor.. ;)
Maar ik heb een jaar in Sittard gewoond en daar vonden ze alle westerlingen maar bekrompen.. Jaja, die hollanders daar! Terwijl ze in het bedrijf waar ik werkte het compleet vertikten ook maar 1 woord in het normaal NL te zeggen, waardoor ik niets verstond. Jaja, fijne jongens waren het. Heel sociaal..

Maar goed, dat heeft niet zoveel met Carnaval te maken.. Of toch wel? :duivels:

Carnaval.. Zal 't nooit begrijpen en nooit van gaan houden.
't Liefst zou ik in die periode op vakantie gaan, maar al m'n geld zit in m'n studio...... =(

Ach ja, ieder z'n ding..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back