Arv
Robot
passen we wel op dat het niet ontaard in een Noth-South battle? 
rhmm even de grens trekken: bij Eindhoven?

rhmm even de grens trekken: bij Eindhoven?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Arv
rhmm even de grens trekken: bij Eindhoven?![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
wat toch een geluk dat de Romeinen 2000 jaar geleden bij de rivieren zijn gestopt qua occupatie...
[size=1]aldus 6...[/size] [/B][/QUOTE]
Er was alleen 1 dorpje wat dapper weerstand bood en een magische toverdrank in hun bezit hadden 8o)
([SIZE=1]oplossing= Tilburg met 'hun' Schrobbelear[/SIZE] )
Origineel geplaatst door Kevin
Er was alleen 1 dorpje wat dapper weerstand bood en een magische toverdrank in hun bezit hadden![]()
(oplossing= Tilburg met 'hun' Schrobbelear )

Origineel geplaatst door jaxxon
Ik krijg wel zwaar het idee dat ik me moet schamen omdat ik wel aan carnaval doe. Beetje jammer...

Origineel geplaatst door jaxxon
In ieder geval ben ik de komende dagen niet bereikbaar want ik lig zat onder de bar in mijn apepakkie een vrouw aan te randen om vervolgens over de zatte kerel naast mij te kotsen die op zijn beurt weer tegen de bar aan het zeiken is terwijl de muziek van hoempapa gaat en ik gewoon nog een pilsje pak.

Origineel geplaatst door Pjotr G
gaap!
Geweldig hoor al die wereldverbeteraars die niet mee doen aan dit "hypocriete" feest. Ik zal aan jullie denken als ik al lachen mijn 20e pilsje achterover sla, terwijl jullie nors berichtjes posten in deze thread en gezamenlijk lachen om verklede mensen.
Als je carnaval niet leuk vind is dat een ding.....en dan gelijk alle mensen die het wel leuk vinden afzeiken en uitmaken voor boeren, achterlijken, onbeschaafden etc., zegt meer over die mensen dan over verklede mensen die plezier hebben. Proost, op het hypocriet-zijn!

Origineel geplaatst door Pjotr G
stoer hoor achter een pc zitten en mensen afzeiken [/edit]
Veel plezier van 't weekend !