Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door rob'n
De K2000, leuk apparaat. Heb een K2vxs en ben verliefd op de geluiden, de programmeerbaarheid en de toetsaanslag.
Nadeel: het spul heeft de degelijkheid van een Russiche TV uit 1952.
Ik heb inmiddels een opstarttijd van 5 minuten (tot die tijd geen beeld) en nog maar 108K van de 1Meg PRAM beschikbaar.
Een batterydrain helpt ook niets, dus dat wordt ergens ter reparatie aanbieden helaas, daar ik niet zou weten waar ik zelf zou kunnen knoeien.
Maar ja. zoals ik al zei: het geluid maakt ontzettend veel goed...
Is er hier eigenlijk ook iemand die het ding ook puur als sampler gebruikt?

Origineel geplaatst door rob'n
De K2000, leuk apparaat. Heb een K2vxs en ben verliefd op de geluiden, de programmeerbaarheid en de toetsaanslag.
Nadeel: het spul heeft de degelijkheid van een Russiche TV uit 1952.
Ik heb inmiddels een opstarttijd van 5 minuten (tot die tijd geen beeld) en nog maar 108K van de 1Meg PRAM beschikbaar.
Een batterydrain helpt ook niets, dus dat wordt ergens ter reparatie aanbieden helaas, daar ik niet zou weten waar ik zelf zou kunnen knoeien.
Maar ja. zoals ik al zei: het geluid maakt ontzettend veel goed...
Is er hier eigenlijk ook iemand die het ding ook puur als sampler gebruikt?
Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
een russische tv uit 1952 gaat langer mee dan een menig consumenten electronica van tegenwoordig kan ik je vertellen.
Sterker nog ik heb ergens nog een ouwe staan - met een stabieler "os" dan alle ensoniq's bij elkaar!
je moet echt een idee hebben waarj e heenwilt met je geluidje - deze bak is te complex om zomaar even intuitief te kloten - dat s het enige nadeel