Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door phochos
Sorry Arv,
Ik begreep even niet wat je bedoelde met 'What's your point', hier even overheen gelezen. Mijn doel was om te laten zien dat je wel degelijk met een instrument aardige muziek kunt maken, hoewel ik natuurlijk nog aan het project P.S.S. moet beginnen (heeft niets te maken met I.S.S., het ruimtestation - LOL).
Phochos![]()

Sorry Arv,
Ik begreep even niet wat je bedoelde met 'What's your point', hier even overheen gelezen. Mijn doel was om te laten zien dat je wel degelijk met een instrument aardige muziek kunt maken, hoewel ik natuurlijk nog aan het project P.S.S. moet beginnen (heeft niets te maken met I.S.S., het ruimtestation - LOL).
Phochos![]()
![]()
Hoesje P. S. S.

Klopt,
Moet eens wat meer gaan afwisselen met die achtergrondjes. Dank voor de waarschuwing, 6trak.
Binnenkort komt er een nieuwe cdr uit op Orion Records, met allemaal remixen gemaakt door Astronaut. De titel wordt Mix It - Astronaut vs. Phochos.
Phochos![]()

Klopt,
Moet eens wat meer gaan afwisselen met die achtergrondjes. Dank voor de waarschuwing, 6trak.
Binnenkort komt er een nieuwe cdr uit op Orion Records, met allemaal remixen gemaakt door Astronaut. De titel wordt Mix It - Astronaut vs. Phochos.
Phochos![]()

Ik wil bij deze aankondigen dat ik ga overstappen naar één groot Work Station en een laptop.
Waarom
Origineel geplaatst door BananaWorld
Wat is het toch dat jou drijft tot het iedere keer weer aanschaffen van andere apparatuur. Heb je een leuke setup bij elkaar verruil je alles in voor een kant en klaar bakkie, drie weken wachten en er staan weer hele leuke synthesizers in je setup.
Waarom koop je niet gewoon een paar leuke spullen en probeer je daar tenminste een half mee te doen. Zo leer je je spullen echt goed kennen.
En wat is dat orion records trouwens?

Origineel geplaatst door 6 trak
Orion Records is mijn eigen, kleine cdr label, waarop mijn muziek en die van anderen verschijnen.
Ik ga liever weer terug naar één apparaat, een groot work station, omdat ik daar mijn beste muziek mee heb gemaakt in het verleden (Polymorfic, Année Republicain, Re-Organisations, Reductio Ad Absurdum, Micro Macro).
Phochos![]()

Een foto van Phochos staande naast de toetsen tijdens de opnamens van de eerste klassieke opname-sessie in 1997 en 1998. Zoals gebruikelijk trek ik weer een zeer vrolijk gezicht - LOL.![]()
Phochos![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
the phooch used wel altijd dat typische blauwe achtergrondje... valt mij op![]()