Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@ space robot

bestaat al :D

Xzibit_-_Man_Vs_Machine-front.jpg

Origineel geplaatst door phochos
Sorry Arv,

Ik begreep even niet wat je bedoelde met 'What's your point', hier even overheen gelezen. Mijn doel was om te laten zien dat je wel degelijk met een instrument aardige muziek kunt maken, hoewel ik natuurlijk nog aan het project P.S.S. moet beginnen (heeft niets te maken met I.S.S., het ruimtestation - LOL).

Phochos:D

no prob man, :D

Sorry Arv,

Ik begreep even niet wat je bedoelde met 'What's your point', hier even overheen gelezen. Mijn doel was om te laten zien dat je wel degelijk met een instrument aardige muziek kunt maken, hoewel ik natuurlijk nog aan het project P.S.S. moet beginnen (heeft niets te maken met I.S.S., het ruimtestation - LOL).

I.S.S ?

misschien een fotootje? hoe moet ik dat weer zien dan? lopen er mensen rond? dorpje in de ruimte?

I.S.S., het International Space Station.

Klopt,

Moet eens wat meer gaan afwisselen met die achtergrondjes. Dank voor de waarschuwing, 6trak.

Binnenkort komt er een nieuwe cdr uit op Orion Records, met allemaal remixen gemaakt door Astronaut. De titel wordt Mix It - Astronaut vs. Phochos.

Een foto van Phochos staande naast de toetsen tijdens de opnamens van de eerste klassieke opname-sessie in 1997 en 1998. Zoals gebruikelijk trek ik weer een zeer vrolijk gezicht - LOL.:D

Phochos:gaap:

Klopt,

Moet eens wat meer gaan afwisselen met die achtergrondjes. Dank voor de waarschuwing, 6trak.

Binnenkort komt er een nieuwe cdr uit op Orion Records, met allemaal remixen gemaakt door Astronaut. De titel wordt Mix It - Astronaut vs. Phochos.

een heel album? fantastisch !!!!!!!!!:halleluja :dj:

Klopt,

En reken er maar op dat het een VET album is!!

Mijn aansluitingen van de apparatuur en de manier van werken bij het opnemen in de W.A.H.-Studio:

-Yamaha PSS580 staat gekoppeld aan de Roland JV1010
-Yamaha CBX K1XG staat gekoppeld aan de Korg 01R/W
-Yamaha DX200 wordt gekoppeld aan de Korg EA1
-De twee Micrkorgen worden gesynchroniseerd

Zowel de EA1 als de DX200 bespeel ik ook als solo-instrument op de kleine padjes van de apparaten (volgens Space-Robot is dit onmogelijk, maar toch kan het). De meeste solo's worden gespeeld op de Microkorg en de PSS580 met JV1010. Ook de koren komen uit de JV1010. De sequences en drums komen grotendeels uit de EA1 en de DX200, maar soms worden ritmes uit de Microkorgs gebruikt. Effecten komen zowel uit de Microkorgs als de JV1010. De pianosounds gaan deze keer komen uit de 01R/W. Zo gaat het album A Tale Of Two Cities een beetje worden opgenomen.

Ik wil bij deze aankondigen dat ik ga overstappen naar één groot Work Station en een laptop. Mijn huidige instrumenten gaan daarom in de verkoop, behalve de Yamaha PSS580, die behoud ik voor op mijn slaapkamer, zodat als ik een deuntje heb die ik rustig daar kan uitwerken.

Maar verder gaan dus de verkoop in:

-Korg Microkorg (eerste keuze is voor Astronaut, anders voor de anderen), 325 euro.
-Roland JV1010, 300 euro.
-Korg EA1, 165 euro.
-Korg 01R/W, 225 euro
-Yamaha CBX K1XG, 200 euro
-Behringer UB2222FXPro, 200 euro
-Yamaha DX200, 200 euro

Ik hoor wel wie interesse heeft in een van de spullen.

Groeten,

Ik wil bij deze aankondigen dat ik ga overstappen naar één groot Work Station en een laptop.

1 vraag: WAAROM ?

Waarom

Wat is het toch dat jou drijft tot het iedere keer weer aanschaffen van andere apparatuur. Heb je een leuke setup bij elkaar verruil je alles in voor een kant en klaar bakkie, drie weken wachten en er staan weer hele leuke synthesizers in je setup.
Waarom koop je niet gewoon een paar leuke spullen en probeer je daar tenminste een half mee te doen. Zo leer je je spullen echt goed kennen.

En wat is dat orion records trouwens?

Origineel geplaatst door BananaWorld
Wat is het toch dat jou drijft tot het iedere keer weer aanschaffen van andere apparatuur. Heb je een leuke setup bij elkaar verruil je alles in voor een kant en klaar bakkie, drie weken wachten en er staan weer hele leuke synthesizers in je setup.
Waarom koop je niet gewoon een paar leuke spullen en probeer je daar tenminste een half mee te doen. Zo leer je je spullen echt goed kennen.

En wat is dat orion records trouwens?

Orion Records is mijn eigen, kleine cdr label, waarop mijn muziek en die van anderen verschijnen.

Ik ga liever weer terug naar één apparaat, een groot work station, omdat ik daar mijn beste muziek mee heb gemaakt in het verleden (Polymorfic, Année Republicain, Re-Organisations, Reductio Ad Absurdum, Micro Macro).

Orion Records is mijn eigen, kleine cdr label, waarop mijn muziek en die van anderen verschijnen.

Ik ga liever weer terug naar één apparaat, een groot work station, omdat ik daar mijn beste muziek mee heb gemaakt in het verleden (Polymorfic, Année Republicain, Re-Organisations, Reductio Ad Absurdum, Micro Macro).

ik hoor op Micromacro toch veel een ms2000 voorbij komen 8>

Een foto van Phochos staande naast de toetsen tijdens de opnamens van de eerste klassieke opname-sessie in 1997 en 1998. Zoals gebruikelijk trek ik weer een zeer vrolijk gezicht - LOL.:D

Phochos:gaap:

wat heb je hier voor boevenpak aan ?

Origineel geplaatst door 6 trak
the phooch used wel altijd dat typische blauwe achtergrondje... valt mij op :D

welke blauwe achtergrond bedoel je???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back