Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door astronaut
En reken er maar op dat het een VET album is!!

waneer is de release datum ??

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
nee ik bedoelde dat plaatje van Chops !
dat is zo maar ff een ideetje... simpel doch veel zeggend... als ik dat doch zo simpel mag zeggen...
The Phooch is al op de hoogte (als het goed is)... heb alleen nog geen antwoord gehad...

Origineel geplaatst door 6 trak

Hier een reactie, 6 trak:

Inderdaad heel origineel, maar Astronaut heeft een mooi hoesje gemaakt die ik wil gaan gebruiken, met de titel Mix It erop. Misschien voor de remix cdr met meerdere artiesten erop, Mix It is een remix cdr van Astronaut met alleen maar zijn remixen erop.

Phochos

P.S. Ik ga toch niet voor een Work Station alleen, ik koop twee nieuwe synths naast de DX200 die ik behoud.:D

Origineel geplaatst door omc
Volgens mij spaar jij foto's van zoveel mogelijk verschillende WAH studio setups. :dubbel:

;)

tangerine Dream is er niks bij

Origineel geplaatst door phochos

Inderdaad heel origineel, maar Astronaut heeft een mooi hoesje gemaakt die ik wil gaan gebruiken, met de titel Mix It erop. Misschien voor de remix cdr met meerdere artiesten erop, Mix It is een remix cdr van Astronaut met alleen maar zijn remixen erop.

Phochos

P.S. Ik ga toch niet voor een Work Station alleen, ik koop twee nieuwe synths naast de DX200 die ik behoud.:D

vanwaar dit besluit zo? de beste werken zijn toch gemaakt op een workstation ?

De nieuwe apparaten zijn besteld bij Rockpalace. Het zijn:

-Yamaha CS1X synthesizer (jawel, hij is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!)
-Roland EXR5 Keyboard Work Station (zeer, maar dan ook zeer uitgebreid)

Verder heb ik bij Space-Robot een Boss BX600 mixertje gekocht, omdat ik die grote niet meer nodig had (die heeft hij overgenomen van me:halleluja ).

De Yamaha DX200 synth module en de Yamaha PSS580 Music Station blijven in de studio, en ook de Boss BR1180CD digitale recorder.

Extra foto

nee ok dat van astro wist ik... dit ontwerpje was ook niet daar voor bedoeld zeg maar :)

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
vanwaar dit besluit zo? de beste werken zijn toch gemaakt op een workstation ?

Ja, Space, de betere werken zijn met een work station gemaakt (Reductio Ad Absurdum, Polymorfic, Année Republician, Re-Organisations). Maar de laatste, Micro Macro, was met meerdere apparaten gemaakt en daarom heb ik toch maar er twee genomen ipv een work station, kan ik wat meer afwisselen.

Phochos:duivels:

Origineel geplaatst door omc
-Yamaha CS1X synthesizer (jawel, hij is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!)

Een nieuwe of 2dehands?

Een bijna nieuwe, dus een occasie!!!!:D

Een bijna nieuwe, dus een occasie!!!!:D

noem de volgende cd maar "Phochos Goes Minimal" , want nu heb je een kleine setup haha

Aantal foto's uit het verleden.

Foto 1 is een close-up van mijn Yamaha PSR2700 Work Station uit de periode 1993-1995 toen ik bezig was met de opnamens van mijn meest succesvolle project tot nu toe - Polymorfic - waarvan ik bijna 200 cassettes heb verkocht.

Foto 2 is genomen in 1985, toen ik nog in mijn andere studio (in mijn oude kamer) werkte. Te zien zijn op deze zij opname de Korg MS10 synth, de Yamaha CS10 synth, de Yamaha MK100 keyboard en een kleine Casio (welk dat was weet ik niet meer). In die tijd was ik bezig met de voorbereidingen van de cassette Atmosphere.

Foto 3 stamt uit 1984, toen ik bij een collega musicus bezig was in zijn thuisstudio. Op de foto zijn te zien:

Een Polymoog synth (van hem destijds), mijn Korg MS10 synth, een Yamaha PSS200 keyboard en een Korg KR55 Rhythm computer. We hebben toen opnamen gemaakt maar die zijn nooit op een officiële cassette terecht gekomen. Waarschijnlijk zijn die opnamen nog bij hem in zijn archief, maar de contacten zijn in begin jaren 90 verbroken.

Foto 4 toont mijn apparatuur vlak na het uitkomen van de cassette Polymorfic. Te zien zijn:

Generalmusic CD30 Hyper Keyboard, Commodore MK10 Master Keyboard, Roland MC303 Groovebox en de Yamaha SU10 Sampler. En nog een heel klein stukje links van mijn toenmalige mengpaneel.

Je site is veranderd. Hij ziet er naar mijn mening nog steeds niet uit. Maar er staan gelukkig mp3's op deze keer. Kan ik tenminste kennis nemen van je werk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back