Origineel geplaatst door astronaut
En reken er maar op dat het een VET album is!!
waneer is de release datum ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door astronaut
En reken er maar op dat het een VET album is!!
dat is zo maar ff een ideetje... simpel doch veel zeggend... als ik dat doch zo simpel mag zeggen...Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
nee ik bedoelde dat plaatje van Chops !
Origineel geplaatst door 6 trak

Origineel geplaatst door omc
Volgens mij spaar jij foto's van zoveel mogelijk verschillende WAH studio setups.![]()
![]()
Origineel geplaatst door phochos
Hier een reactie, 6 trak:
Inderdaad heel origineel, maar Astronaut heeft een mooi hoesje gemaakt die ik wil gaan gebruiken, met de titel Mix It erop. Misschien voor de remix cdr met meerdere artiesten erop, Mix It is een remix cdr van Astronaut met alleen maar zijn remixen erop.
Phochos
P.S. Ik ga toch niet voor een Work Station alleen, ik koop twee nieuwe synths naast de DX200 die ik behoud.![]()
).nee ok dat van astro wist ik... dit ontwerpje was ook niet daar voor bedoeld zeg maarOrigineel geplaatst door phochos
Hier een reactie, 6 trak:
Inderdaad heel origineel, maar Astronaut heeft een mooi hoesje gemaakt die ik wil gaan gebruiken, met de titel Mix It erop. Misschien voor de remix cdr met meerdere artiesten erop, Mix It is een remix cdr van Astronaut met alleen maar zijn remixen erop.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
vanwaar dit besluit zo? de beste werken zijn toch gemaakt op een workstation ?

Origineel geplaatst door omc
-Yamaha CS1X synthesizer (jawel, hij is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!)
Een nieuwe of 2dehands?

Origineel geplaatst door phochos
Een bijna nieuwe, dus een occasie!!!!![]()