Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door smackos
Ja mijn phochos collectie mag zich vaak in de CD speler begeven, dat is toch wel een beetje de nederlandse Automat :)
(http://www.italianprog.com/a_automat.htm)

Wanneer is die nieuwe CD Tale of Two cities af? Is dat geinspireerd op Chalres Dickens oid?

Momenteel ben ik bezig met de opnamens van de cdr A Tale Of Two Cities, naar het boek van Charles Dickens.

Verkoop je die Wereldbol? :D

Attachments

• 0005.jpg
    0005.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 109
Nee, die wereldbol verkoop ik niet, weet ik tenminste waar we ongeveer wonen op deze aardkloot (LOL):D

Origineel geplaatst door phochos
Nee, die wereldbol verkoop ik niet, weet ik tenminste waar we ongeveer wonen op deze aardkloot (LOL):D

Jammer! :D

Hoesje A Tale Of Two Cities

Hoesje A Tale Of Two Cities

Dit is het definitieve ontwerp voor de voorkant van de cdr A Tale Of Two Cities:D

Hoesje Titan

Hoesje Titan

En meteen het hoesje voor de nieuwe van Phochos, die eind van dit jaar gaat verschijnen, ter gelegenheid van de aankomst van de ruimteverkenner Cassini bij de grootste maan van Saturnus, Titan.:D

Origineel geplaatst door _lun0r_
Mooie Hoesjes Phocos :)

Dank je!!!!:D

Re: Hoesje Titan

Re: Hoesje Titan

En meteen het hoesje voor de nieuwe van Phochos, die eind van dit jaar gaat verschijnen, ter gelegenheid van de aankomst van de ruimteverkenner Cassini bij de grootste maan van Saturnus, Titan.:D

dat ziet er spacy uit !

Origineel geplaatst door sander
Verkoop je na het afronden van een cd gelijk weer al je gear ofzo? Elke keer zie ik weer andere.

Heb je de 101 weer weggedaan?

Daar kwam het iedere keer wel op neer. En ja, de SH101 heb ik weer weggedaan.:D

Daar kwam het iedere keer wel op neer. En ja, de SH101 heb ik weer weggedaan.:D

De toetsenist van de bekende Zweedse synthpopformatie Covenant vertelde me dat zij dat ook elke keer doen. Voor elk nieuw album, verkopen ze hun oude spullen, en kopen ze weer nieuwe. Elke keer als ik ze live zie, slepen ze weer andere synths het podium op.

Covenant-Poster.gif

Origineel geplaatst door 6 trak
btw: waar komt de naam "phochos" eigenlijk vandaan?

ik had het idee dat het een afgeleide betrof van pocha hontas : noord amerkimaanse indianen prinses
poochos = nord amerikaanse indianenprins ? [ ik doe maar een gok hoor !]

poochos zoals jij het doet heb ik veel respect voor [dat mag ook wel eens vermeld worden }

je productie ligt ongeloofelijk hoog als die van mij en vele anderen :halleluja

attachment.php

ziet er netjes uit... :okdan:

en natuurlijk hebben we deze ook nog
]

he verek 6 trak al eerder art-work voor Phochos gelevert ! :halleluja das waar ook !:okdan:

btw: waar komt de naam "phochos" eigenlijk vandaan?

Een verbastering van twee woorden, Phobos (een van de manen van Mars) en Logos (de live cd van Tangerine Dream). Van Logos heb ik de g genomen en in de plaats daarvan de ch gezet en op de plek gezet van de b van Phobos, dus Phochos.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back