DEZE WEBSITE BESTAAT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Wel aanwezig zijn de websites www.orionrecords.nl en www.phochos.org

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door phochos
En zo ben ik in 1975 begonnen, met een Magnus elektrisch orgel.![]()
Origineel geplaatst door astronaut
Hoi Phochos,
Wat ik mij af vraag. Ik zie dat je regelmatig van gear veranderd. Hoe zit dat? Als je bijvoorbeeld een oud nummer wil gaan spelen, hoe doe je dat? Mis je dan niet die typische sound?
Ben je een geluiden bouwer of een preset man.
Vertel een wat meer over je werkwijze en is het mogelijk een mp3 op deze thread te plaatsen.
ach so...Origineel geplaatst door phochos
Een verbastering van twee woorden, Phobos (een van de manen van Mars) en Logos (de live cd van Tangerine Dream). Van Logos heb ik de g genomen en in de plaats daarvan de ch gezet en op de plek gezet van de b van Phobos, dus Phochos.![]()

Origineel geplaatst door Slipperman
hij gaat zowieso niet live dus dat oude nummer spelen is geen probleem...

Hoi Phochos,
Wat ik mij af vraag. Ik zie dat je regelmatig van gear veranderd. Hoe zit dat? Als je bijvoorbeeld een oud nummer wil gaan spelen, hoe doe je dat? Mis je dan niet die typische sound?
Ben je een geluiden bouwer of een preset man.
Vertel een wat meer over je werkwijze en is het mogelijk een mp3 op deze thread te plaatsen.

Ik heb het je ergens op het forum al eerder zien schrijven (typen eigenlijk). Dat je nog niet met een computer werkt. Het wel van plan bent om te doen. Het lijkt mij dat dit voor een persoon die zo vaak van gear veranderd en geweldige oplossing moet zijn. Een goede compu een goed master keyboard en de juiste plugin's zijn voor jou werkwijze ideaal. Ik heb een tweetal vragen. En nog een andere vraag m.b.t op je verschillende synthesizers.
1) De overstap naar PC als opnamestudio - gaat dat snel gebeuren?
2) Denk je dat je muziek hierdoor gaat veranderen?
3) Je hebt al vele synthesizers gehad. Welke vond je het beste en waarom?
Grt. Astro.

Wat eventueel ook een andere oplossing voor mij zou zijn is de Nordlead Micro (heet ie zo?), hij is er in modulevorm en tegenwoordig ook in twee of drie octaafs keyboard. Als je deze aan een laptop koppelt ben je in wezen ook meteen klaar. Misschien dat ik die richting op ga.
Phochos![]()